کد خبر : 1643136 | 21 مهر 1398 ساعت 15:15 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلتینتوپ:

رسانه‌ها قضیه نویر-تراشتگن را بزرگ می‌کنند

حمیت آلتینتوپ، بازیکن ترکیه ای سابق بایرن مونیخ، معتقد است که این رسانه ها هستند که علاقه زیادی به ایجاد مشاجره و مشکل بین نویر و تراشتگن دارند.

رسانه‌ها قضیه نویر-تراشتگن را بزرگ می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن طی سال های اخیر توانسته عمل کرده فوق العاده ای در ترکیب بارسلونا داشته باشد؛ موضوعی که حالا او را به یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر جهان تبدیل کرده است.
طی ماه های اخیر نیز صحبتهای زیادی مبنی بر انتخاب دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان مطرح شده است و بسیاری معتقدند که تراشتگن ۲۷ ساله باید جانشین مانوئل نویر شود اما این اتفاق تا به اینجا رخ نداده و یواخیم لوو در اکثر بازی های مهم از نویر در ترکیب اصلی آلمان ها استفاده کرده است.

 

 

1439852

 


در همین رابطه حمید آلتینتوپ، همبازی ترکیه ای و سابق نویر در بایرن مونیخ گفت:"این یک مشکل خوب و گرانبها برای تیم ملی آلمان است. نویر شاید دروازه بان بهتری باشد اما جایگزین او یعنی تراشتگن نیز دروازه بان بسیار خوبی است.
این بسیار خوب است که بین این دو نفر یک رقابت سالم وجود داشته باشد اما در نهایت باید هر دو آنها به نظر یواخیم لو احترام بگذارند. به نظر من این رسانه‌ها هستند که می‌خواهند باعث مشاجره و مشکل بین این دو نفر را شوند."


آلتینتوپ چهار سال را در بایرن مونیخ سپری کرد و مدتی را با فرانک ریبری نیز همبازی بود. او درباره ریبری گفت:" فرانک همیشه شگفت انگیز است. او همواره اشتیاق فراوانی برای فوتبال بازی کردن دارد. ریبری دوران سختی را در زندگی خود پشت سر گذاشته است اما با این وجود عشقش نسبت به فوتبال همیشه ثابت شده است. به نظر من او در ایتالیا نیز موفق خواهد بود."


آلتینتوپ در ادامه پیرامون وضعیت مسوت اوزیل نیز گفت: "مسوت اوزیل پسر خوبی است که همواره قابلیت های فوق العاده خود را نشان داده است. او همیشه در کارش بسیار پرتلاش و جدی است و این همان چیزی است که یک ورزشکار حرفه‌ای به آن نیاز دارد."

 

 

1440023

 

دیدگاه‌ها