کد خبر : 1643141 | 21 مهر 1398 ساعت 15:55 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا:

ترمیم رابطه رئال با مدیر برنامه های جنجالی

مینو رایولا ایجنت ایتالیایی مشهور که نزدیک به سه سال تقریبا هیچ ارتباطی با رئال نداشت، حالا به این باشگاه نزدیک تر شده است.

ترمیم رابطه رئال با مدیر برنامه های جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان 2016 بود که رئال مادرید تلاشی جدی برای جذب پل پوگبا از یوونتوس داشت اما مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا سد راه این انتقال شد و او به منچستریونایتد برگشت. ارتباط بین رئال و رایولا از همان زمان تیره و تار شد اما حالا این رابطه کاملا حسنه شده است تا امیدها برای انتقال پوگبا به رئال بیشتر از گذشته شود.

 

 

1411465

 

 

در واقع آلفونس آرئولا گلر فرانسوی که تابستان امسال از پی اس جی به صورت قرضی راهی رئال شد، دلیل بازگشت رئال و رایولا به دوران خوب شان است. رایولا مدیر برنامه های آرئولاست و باب گفت و گو با رئال بر سر همین مساله باز شد.

او مدیر برنامه های ستاره های معرفی چون زلاتان، ماتایس دلیخت، مارکو وراتی و بلیس متوئیدی است و یکی از پرقدرت ترین مدیران برنامه در دنیای فوتبال محسوب می شود. همچنین او مدیر برنامه چند ستاره آینده دار فوتبال از جمله زاوی سیمونز است. بازیکن 15 ساله و خوش آتیه که اخیرا از آکادمی بارسا راهی پی اس جی شد.

 

رایولا به سخت گرفتن در مذاکرات و توقعات مالی بالا برای خود و موکلش معروف است. در واقع رایولا بود که به دلیل درخواست 11 میلیون یورو کمیسیون انتقال دلیخت باعث شد تا او به بارسلونا نرود و کمی بعد راهی یوونتوس شد.

رئال مادرید تابستان امسال در جذب پوگبا ناکام ماند ولی با خوب شدن روابط با رایولا امیدوار است تابستان بعد بالاخره این انتقال را نهایی کند؛ هرچند هیچ چیز تضمین شده نیست. 

 

 

1439207

 

دیدگاه‌ها