کد خبر : 1643142 | 21 مهر 1398 ساعت 16:00 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی هوندا خودش را به میلان پیشنهاد داد؛

برد پرگل ایران و کنایه رسانه ایتالیایی به هوندا

یکی از رسانه های ایتالیایی پس از شکست سنگین کامبوج مقابل ایران، به بازیکن سابق میلان یعنی کیسوکه هوندا کنایه زده است.

برد پرگل ایران و کنایه رسانه ایتالیایی به هوندا

به گزارش "ورزش سه"، سنگین ترین شکست تیم ملی کامبوج برابر شاگردان ویلموتس در روز تاریخی ورزشگاه آزادی که با حضور بانوان همراه شده بود، هنوز واکنش های زیادی در صفحات مجازی و رسانه های مختلف دنیا دارد.


یکی از این واکنش مربوط به وبسایت "فن‌پیج"در ایتالیا است که این بازی را از چند بعد مورد بررسی قرار داده و در آن، کیسوکه هوندا بازیکن سابق میلان را به دلیل ادعایی که برای سرمربیگری در میلان داشته، از کنایه بی نصیب نمی گذارد.

 

وقتی هوندا خودش را به میلان پیشنهاد داد


کیسوکه هوندا چند روز پیش در توئیتر رسمی خود گفته بود که اگر میلان او را برای مربیگری می خواهد، نباید صبر کنند و فقط باید با او تماس بگیرند. هوندا این روزها علاوه بر اینکه برای باشگاه ملبورن ویکتوری بازی می کند، برای تیم ملی کامبوج هم مربیگری می کند که در آخرین دیدار خود با نتیجه 14 بر صفر به ایران باختند. کیسوکه در سابقه بازیگری طولانی اش، مدتی هم در میلان بوده است.  این بازیکن چند روز پیش و پس از شکست بد میلان مقابل فیورنتینا در توئیتر رسمی خود نوشته بود که اگر میلانی ها به او نیاز دارند، تماس بگیرند. اما امروز به نظر می رسد که او به کمک نیاز دارد چون تیمش با 14 گل به ایران باخته است. وقتی هوندا خودش را برای مربیگری میلان کاندید کرد، در توئیتر خود نوشته بود:« من همیشه می خواهم به شما کمک کنم. هر وقت خواستید با من تماس بگیرید.» این متن یک داستان "خود کاندیدایی" است که البته پیش تر برای منچستریونایتد هم انجام داده بود ولی میلان هیچ جوابی نداد و حالا هم در میلان پیولی به عنوان مربی جدید معرفی شد.

 

1442205

 

آن روز همه در ورزشگاه تفریح کردند


این بازی به نوعی قبل از شروع هم تاریخی بود. چرا که برای اولین بار پس از سال ها زنان اجازه ورود به ورزشگاه را داشتند و در این مسابقه فوتبال شرکت داشتند. همه هواداران حاضر در ورزشگاه آن روز تفریح کردند، چون 14 گل زدند؛ هفت گل برای هر نیمه. یک مربی کاردرست و واقعی به نام ویلموتس دارد، که باید با عراق هم در آینده بازی کند و در این گروه بی شک هوندا کار سختی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که بدترین و سنگین ترین باخت تاریخ کامبوج رقم خورده است.

 

تنها هوادار کامبوج


تنها طرفدار تماشاگر کامبوج در سکوهای تهران، حس دلسوزی را برای بقیه به همراه داشت. او 6 هزار کیلومتر از راه دور به ایران آمد و با یک بلندگو و یک طبل در طول بازی از تیمی که هوندا مربی اش بود، حمایت کرد.

دیدگاه‌ها