کد خبر : 1643158 | 21 مهر 1398 ساعت 17:01 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات سخت ترابی برای بازگشت به تیم ملی

مهدی ترابی به عنوان یکی از مهم ترین غایبان لیست مارک ویلموتس، کار سختی برای اضافه شدن به فهرست تیم ملی در اردوهای بعدی دارد.

عملیات سخت ترابی برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روزهای سختی را در لیگ نوزدهم سپری می‌کنند و حالا فیفادی زمان مناسبی است تا دوباره به فرم خوب قبلی بازگردند. اما عدم دعوت از برخی بازیکنان شایسته این تیم که البته اتفاقی طبیعی است، سبب شده تا کالدرون وظیفه حفظ روحیه و انگیزه آن ها را نیز برعهده داشته باشد.

 

مهدی ترابی یکی از این بازیکنان است که انتظار می‌رفت در فهرست تیم ملی باشد اما مارک ویلموتس او را کنار گذاشت تا وی همچنان در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. ترابی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده و در جام جهانی و جام ملت ها نیز به میدان رفت و حتی در لیگ نوزدهم نیز عملکرد خوبی تاکنون داشته ولی انتخاب نهایی برعهده سرمربی تیم است.

 

باتوجه به این که بازیکنانی نظیر سامان قدوس و علیرضا جهانبخش هم از لیست جا مانده اند و جانشینان آن ها یعنی محمد محبی و مهرداد محمدی، نمایش درخشانی در ترکیب تیم ملی داشته اند، به نظر می‌رسد کار برای مهدی ترابی سخت و سخت تر هم شده است. وی تا اینجای فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و باید دید آیا می تواند جایگاه قبلی اش در تیم ایران را هم باز پس گیرد یا نه.

دیدگاه‌ها