کد خبر : 1643162 | 21 مهر 1398 ساعت 17:35 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرگیجه دنیزلی؛ اسدی مدافع می‌ماند؟

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور با استفاده از چند بازیکن خود در پست های غیرتخصصی، گره از کار تیمش باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع فصل، تراکتوری‌ها نگران خط دفاعی خود بودند. فقدان بازیکنان باتجربه در پست های مختلف این خط، باعث انتقادات از سوی هواداران شده بود اما با شروع لیگ، مدافعان تراکتور با ارائه نمایش های مستحکم موفق به خلق رکورد شش کلین شیت متوالی شدند؛ آماری که حالا می‌تواند زمینه‌ساز خلق یک رکورد جدید در تاریخ فوتبال ایران شود.

 

در اولین بازی فصل مشخص شد که تیم تراکتور 4 بازیکن جدید را به عنوان عنصر دفاعی در ترکیب خواهد داشت: رشید مظاهری، میثم تیموری، مهدی تیکدری و محمدرضا خانزاده. بازیکنانی که هر کدام با رویای خود به تبریز آمده بودند و تردید جدی در ایجاد هماهنگی بین آن‌ها وجود داشت ولی با آغاز لیگ همه دیدند که خط دفاعی تراکتور منسجم، منظم و آماده تقابل با تیم های قدرتمند است.

 

حضور مهدی تیکدری که هافبک نفوذی به حساب می‌آمد، در پست دفاع راست، تنها تغییر مصطفی دنیزلی نبود چرا که پس از آسیب دیدگی خانزاده، او اسدی را به پست دفاع میانی برد و این خرید جدید نیز درخشش فوق العاده ای را از خود نشان داد. عملکرد او تا حدی خوب بود که حالا مشخص نیست پس از بازگشت خانزاده، آیا دنیزلی اسدی را به پست تخصصی اش باز می‌گرداند یا نه.

 

1442912

 

نکته جالب درباره تراکتوری ها این است که آن ها در فصول قبلی اغلب به خاطر خط دفاعی متزلزل، به هدف خود نمی‌رسیدند و از طرف دیگر در فوتبال ایران تیم هایی موفق می‌شوند که گل خورده کمتری را داشته باشند. باتوجه به این دو موضوع، به نظر می‌رسد دنیزلی تصمیم گرفته تا با توجه ویژه به خط دفاعی اش، تراکتور را به قهرمانی برساند؛ هرچند که این تیم در خط حمله نیز عملکرد قابل قبولی داشته است.

دیدگاه‌ها