کد خبر : 1643183 | 21 مهر 1398 ساعت 19:14 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

اسون گوران اریکسون:

فرگوسن فریاد می زد و می گفت تو را می کشم!

پیش از جام جهانی 2006 مکالمه ای عجیب بین اسون گوران اریکسون و سرالکس فرگوسن برقرار شده است.

فرگوسن فریاد می زد و می گفت تو را می کشم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق انگلیس، اسون گوران اریکسون از درگیری تلفنی با سر الکس فرگوسن پس از مصدومیت وین رونی پیش از حضور تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2006 پرده برداشته است. وین رونی در آن مقطع مهاجم منچستر یونایتد بود و اندکی قبل از مسابقات جام جهانی در آلمان و  در بازی مقابل چلسی دچار مصدومیت شد. اما تصمیم اریکسون مبنی بر بردن این ستاره جوان به جام جهانی باعث عصبانیت فرگوسن و رقم خوردن مکالمه ای جنجالی میان او و سرمربی وقت سه شیرها شده است.

 

1442939

 

اسون گوران اریکسون گفت: "شگفت انگیز بود که فرگوسن ساعت هفت صبح یا زودتر تماس گرفت. فرگوسن همیشه وقتی عصبانی می شد، سلام و احوال پرسی نمی کرد و من با خودم فکر کردم او الان مرا می کشد. او به من گفت' تو را می کشم، تو تمام شده ای'، اما من سرمربی تیم ملی انگلیس بودم و باید ایستادگی می کردم. پس وقتی فرگوسن به من گفت رونی را انتخاب نکن زیرا تو را خواهم کشت، من نیز پاسخ وی را دادم.

 

فرگوسن فریاد می زد و هر گاه اینگونه حرف می زد صحبت هایش بی معنی می شد. پس به همین دلیل من به وی گفتم، الکس، رونی را انتخاب خواهم کرد، تعطیلات خوبی داشته باشی، خداحافظ."

 

اریکسون پس از مسابقات جام جهانی و حذف در ضربات پنالتی مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی، از سمت خود به عنوان سرمربی انگلیس کنار رفت و دستیار وی استیو مک کلارن جایگزین او شد.

 

1442938

دیدگاه‌ها