کد خبر : 1643200 | 21 مهر 1398 ساعت 20:43 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات وِیژه آتزوری با پاپ فرانسیس (عکس)

اعضای تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از شکست تیم ملی یونان صبح امروز به دیدار پاپ رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی ایتالیا تنها ساعاتی پس از قطعی کردن حضور خود در یورو 2020 به دیدار پاپ فرانسیس رفتند. ایتالیا شب گذشته موفق شد با پیروزی 0 - 2 برابر یونان صعود خود به یورو 2020 را که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، قطعی کند. این دیدار در ورزشگاه المپیکو رم برگزار شد و به همین دلیل تیم ملی ایتالیا در پایتخت ماند تا دیدار روز سه‌شنبه برابر لیخن اشتاین را نیز برگزار کند.


در این دیدار علاوه بر بازیکنان تیم ملی ایتالیا، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ایتالیا و گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون این کشور، و اعضای هیئت‌رئیسه این فدراسیون نیز حضور داشتند.


در طی این ملاقات پابلو گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص کارهای اجتماعی که در فوتبال ایتالیا، ازجمله بازدید از بیمارستان کودکان (Bambini Gesu) و همچنین کمک برای تهیه وسیله‌ای که تومورهای مغزی را در DNA افراد تشخیص می‌دهد صحبت کرد.

 

1442972


 پس از آن "گراوینا" از اینکه پاپ اجازه ملاقات حضوری به کلیه اعضای تیم ملی ایتالیا را فراهم کرده است تشکر کرد و اظهار داشت: «تیم ملی نماد ثابتی از ارزش‌ها است. تیمی که مردم ایتالیا می‌توانند با تماشای آن الهام بگیرند و این تیم می‌تواند نقطه اتصال و اشتراک تمام مقولاتی باشد که باهم در تضاد هستند.»

 

1442971

 

1442970


 در ادامه پاپ فرانسیس با اشاره به پیروزی شیرین ایتالیا مقابل یونان به رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: «خوشحالی که ناشی از برد تیم شما به ما رسید یک هدیه‌ ویژه‌ای بود که به ما ثابت کرد که باوجود همه رنج‌هایی که ناشی از بیماری‌ها می‌کشیم، زندگی ادامه دارد. تیم ملی ایتالیا تنها با یک توپ باعث به وجود آمدن لبخند روی لب همه ملت می‌شود و این نشان می‌دهد که فوتبال چقدر مهم است.»


گفته می‌شود که این ملاقات حدود 40 دقیقه به طول انجامیده است و پاپ فرانسیس به گرمی از اعضای تیم ملی ایتالیا استقبال کرده است.

 

1442969

دیدگاه‌ها