کد خبر : 1643231 | 20 مهر 1398 ساعت 00:24 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک نام عجیب برای هدایت منچستریونایتد

ممکن است جولیان ناگلسمان، سرمربی تنها 32 ساله آلمانی به زودی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گیرد.

یک نام عجیب برای هدایت منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فصل جاری نتایج ضعیفی گرفته و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تنها بعد از گذشت هشت هفته، هواداران این تیم را نسبت به عملکرد اوله گونار سولسشر ناامید ساخته است و هر روز نام های جدیدی برای هدایت یونایتد مطرح می شود.

 

1443017


اما نشریه انگلیسی دیلی میل مدعی شد مدیران یونایتد شرایط همکاری با جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان آلمانی را بررسی می کنند. وی که در سن 28 سالگی و روی نیمکت هوفنهایم تبدیل به جوان ترین سرمربی تاریخ بوندسلیگا شد، حالا اخیرا هدایت لایپزیش را بر عهده گرفته و از او به عنوان یکی از آینده دارترین سرمربی های دنیای فوتبال نام می برند. البته مشخص نیست که آیا در این مقطع از فصل امکان همکاری با جولیان ناگلسمان وجود دارد یا خیر، اما به هر حال نام وی در لیست نامزدهای هدایت یونایتد دیده می شود.


منچستریونایتد هفته بعد باید در دیداری دشوار به مصاف لیورپول برود و اخبار حاکی از آن است که در صورت شکست در این بازی، احتمال اخراج اوله گونار سولسشر وجود دارد. 


اگر این اتفاق رخ بدهد، سرنوشت سرمربی جوان نروژی نیز همانند ژوزه مورینیو رقم خورده، زیرا او نیز فصل قبل بعد از شکست یونایتد مقابل لیورپول برکنار شد. به جز جولیان ناگلسمان، نام هایی چون مکس آلگری و مائوریتسیو پوچتینو نیز برای هدایت منچستریونایتد مطرح شده است.

دیدگاه‌ها