کد خبر : 1643262 | 22 مهر 1398 ساعت 10:18 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۴ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۴ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ خبر بد برای رئال مادرید


این روزنامه مادریدی صفحه اصلی خود را به هدف جدید نقل و انتقالاتی رئال مادرید اختصاص داده است و عنوان کرده رئال حالا به دنبال جذب آدریان هافبک اسپانیایی ناپولی است. مارکا با تیتر "فابیان در رادار" به این موضوع اشاره کرده است.


این روزنامه در بخشی دیگر با تیتر "زنگ خطر برای بیل و مودریچ" به مصدومیت این دو ستاره رئال مادرید در جریان بازی دیشب بین ولز و کرواسی اشاره کرده است.

 

1443058


آاس؛ آینده درخشان رئال مادرید


آاس در شماره امروز خود عکسی از بازیکنانی نظیر لونین، سبایوس، حکیمی، میلیتائو، اودگارد، والورده، کوبو، رودریگو و رگیلون را روی صفحه اصلی خود برده و با تیتر 'آینده سفید" عنوان کرده که رئال مادرید حالا با این بازیکنان خیالش برای آینده خود راحت است.

 

1443060


اسپورت؛ هدف جدید بارسا


این روزنامه کاتالانی صفحه اصلی خود را به علاقه شدید بارسا به برگوین، پدیده هلندی باشگاه آیندهوون، اختصاص داده است. برگوین علاوه بر باشگاهش یعنی آیندهوون در تیم ملی نیز عملکرد درخشانی داشته و باعث شده که بلگرانو علاقه زیادی به جذب او در زمستان نشان دهد.


اسپورت در بخشی دیگر به مصدومیت دوباره نیمار در بازی برزیل مقابل سنگال اشاره کرده است.

 

1443053


گاتزتا دلو اسپورت؛ کونته تسلیم ناپذیر


این روزنامه ایتالیایی تصویری از آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، را روی صفحه اصلی خود برده است و با تیتر "کونته در برابر یووه تسلیم نمی شود" به این موضوع اشاره کرده که نراتزوری تا آخرین روزهای سری آ با سرمربی جدیدش برای قهرمانی خواهد جنگید.


گاتزتا در بخشی دیگر به مصاحبه سیلویو برلوسکنی، رئیس سابق میلان، اشاره کرده که گفته است که می تواند میلان را به روزهای خوش گذشته باز گرداند.

 

1443057


کوریره دلو اسپورت؛ درخشان مثل مانچینی


دیگر روزنامه ایتالیایی با تیتر "بازگشت به جهان با مانچینی" به نتایج درخشان تیم ملی ایتالیا با این سرمربی و صعود زود هنگام به رقابت های یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.


کوریره در بخشی دیگر نقل قولی از آنتونیو کونته آورده است که گفته: "من سرنوشت را به چالش می کشم." گفته ای که اشاره به انگیزه بالای این مربی برای قهرمانی در سری آ با اینتر دارد.

 

1443054


اکیپ؛ جدال مرگ و زندگی با ترکیه


این روزنامه فرانسوی با تیتر "الکتریکی" به فوق حساس بودن بازی امشب بین دو تیم فرانسه و ترکیه اشاره کرده است. هر دو تیم با ۱۸ امتیاز در صدر گروه قرار دارند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار صعود خود را به رقابت‌های یورو قطعی کنند.

 

1443059


ابولا؛ تاریخ سازی کریستیانو


این روزنامه پرتغالی با یک طراحی فوق‌العاده در صفحه امروز خود به ۶۹۹ گل کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالش اشاره کرده و اظهار داشته که او می‌تواند با گلزنی در دیدار امشب مقابل اوکراین به ۷۰۰ گل در تمام دوران فوتبال خود دست پیدا کند.


اسپورت لهستان؛ پیش به سوی یورو


این روزنامه لهستانی با تیتر "پیش به سوی یورو" به دیدار حساس امشب لهستان مقابل رژیم اشغالگر قدس اشاره کرده و اظهار داشته لهستان با پیروزی در دیدار امشب می تواند صعود خود را به یورو قطعی کند.


این روزنامه در بخشی دیگر به شکست تلخ تیم ملی والیبال لهستان مقابل برزیل در مسابقات جام جهانی اشاره کرده است.

 

1443056


فوتو مک؛ ترکیه در آستانه صعود به یورو


این روزنامه ترکیه ای صفحه اصلی خود را به دیدار حساس امشب تیم ملی ترکیه مقابل فرانسه اختصاص داده است. فوتو مک عنوان کرده که شاگردان گونش می‌توانند با گرفتن یک نتیجه خوب در این دیدار تا حدود زیادی صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کنند.


این روزنامه در ادامه از ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امشب نیز پرده برداشته است.

 

1443055

دیدگاه‌ها