کد خبر : 1643281 | 22 مهر 1398 ساعت 11:09 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

قول آبادانی‌ها برای پرداخت پول قبل از دربی نفتی‌ها

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به بازیکنان و کادرفنی شان قول پرداخت پول را داده اند.

قول آبادانی‌ها برای پرداخت پول قبل از دربی نفتی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم صنعت نفت آبادان اوضاع و احوال مالی خوبی ندارد. بعد از دستور العملی که وزیر نفت درباره تیم های تحت پوشش این وزارتخانه صادر کرد، حالا 3 تیم نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در این بین اما وضعیت صنعت نفت آبادان وخیم تر است.


اعضای تیم نفت آبادان با گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ برتر هیچ دریافتی ای از باشگاه نداشته اند و همین موضوع باعث اعتصاب چند روزه بازیکنان هم شد. دراگان اسکوچیچ نیز در مصاحبه های خود گفته بود اگر مشکلات مالی حل نشود، آبادان را ترک می کند.


از این رو مقامات باشگاه صنعت نفت به بازیکنان و کادرفنی خود وعده داده اند تا پایان هفته جاری و نهایتا قبل از دیدار با پارس جنوبی جم بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند.


نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر نوزدهم نتایج خوبی کسب کرده و با به دست آوردن 11 امتیاز از 6 مسابقه در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد. از این رو بازی با پارس جنوبی برای این تیم بسیار حساس تلقی می شود و حالا اعضای تیم بسیار امیدوارند تا قبل از دربی نفتی ها در شهرستان جم بتوانند مبلغی از قراردادهای شان را دریافت کنند.


گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان ساعت 18 روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها