کد خبر : 1643299 | 22 مهر 1398 ساعت 12:21 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد ستاره‌های جوان آرژانتین از نگاه اوله

روزنامه آرژانتینی اوله نگاهی به ستاره‌های جوان تیم ملی آرژانتین انداخته که معتقد است لیونل اسکالونی آنها را به عنوان ستون‌های آینده تیم ملی این کشور انتخاب کرده است.

عملکرد ستاره‌های جوان آرژانتین از نگاه اوله

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در دو بازی اخیر خود در مقابل آلمان به تساوی 2-2 دست یافته و موفق شد اکوادور را 6-1 شکست دهد. در این دو بازی یکی از نکات جالب آلبی سلسته استفاده بیشتر از بازیکنان جوان بود. جوانانی که روزنامه آرژانتینی اوله آنها را تحسین کرده و می‌گوید این جوانان انتخاب شده توسط لیونل اسکالونی در سالهای آینده ستون فقرات تیم ملی آرژانتین را خواهند ساخت.

 

لوکاس اوکامپوس: اوکامپوس در مقابل آلمان و اکوادور گلزنی کرد تا نشان دهد گلزن قهاری است. او به خصوص در بازی مقابل آلمان به جناح چپ آرژانتین نشاط و تحرک زیادی داده بود. او به تازگی از مارسی به سویا منتقل شده و 25 ساله است.

 

1443112

 

لوکاس آلاریو: ستاره اصلی بازی آرژانتین با آلمان که یک گل زد و یک پاس گل هم به اوکامپوس داد. او که در بایر لورکوزن بازی می‌کند و از دقایق کم بازی‌اش در این تیم ناراحت است نشان داد لیاقت پوشیدن پیراهن آلبی سلسته را دارد. او می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی سانترفورارد آرژانتین در آینده باشد.

 

1443113

 

مارکوس آکونیا: یک بازیکن چندمنظوره که برای پر کردن فضاهای خالی به میدان فرستاده شد و نشان داد چه هوش تاکتیکی بالایی دارد. آکونیا که پاس گل آلاریو در بازی مقابل آلمان را به او داد بدون شک در مقدماتی جام جهانی یکی از بازیکنان مهم اسکالونی خواهد بود.

 

نیکلاس دومینگز: ستاره 21ساله باشگاه بولونیا که در جریان پیروزی 6-1 آرژانتین بر اکوادور نمایش درخشانی داشت و گل پنجم آلبی سلسته را به زیبایی به ثمر رساند. این جوان آرژانتینی ثابت کرد لیاقت پوشیدن پیراهن آلبی سلسته را دارد و می‌تواند از استعدادهای آینده‌دار این کشور باشد.

 

پائولو دیبالا: تنها ستاره‌ای که اوله به انتقاد از او پرداخته پائولو دیبالا است. اوله معتقد است درحالیکه در این دو بازی بیشترین انتظارها از دیبالا می‌رفت او به هیچ وجه نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود. اوله می‌گوید دیبالا در 60 دقیقه اول بازی با آلمان و 45 دقیقه اول بازی با اکوادور اصلا در جریان بازی نبود و با اینکه شکی نیست دیبالا تا سالهای آینده بازیکن فیکس آرژانتین خواهد بود ولی او باید برای تیم ملی کشورش بهتر کار کند.

 

1443111

 

مارکوس روخو: اوله می‌گوید اسکالونی همچنان به تلاش برای پیدا کردن یک هافبک متمایل به چپ ادامه می‌دهد. روخو در بازی آلمان از آغاز به میدان رفت ولی بین دو نیمه تعویض شد. اوله معتقد است روخو در نیمه اول و عقب افتادن 2-0 آرژانتین از آلمان نقش منفی داشته و با اینکه در سالهای آینده یکی از گزینه‌های مهم خط هافبک آرژانتین خواهد بود ولی باید در تیم ملی به نسبت این دو بازی عملکرد بهتری داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها