کد خبر : 1643316 | 22 مهر 1398 ساعت 13:25 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ولزی یونایتد: بیهوش نشدم، نگران نباشید

بعد از نگرانی از بیهوش شدن دنیل جیمز ستاره ولزی منچستریونایتد در دیدار دیشب ولز و کرواسی، او گفت در صحنه مورد نظر بیهوش نشده بوده.

ستاره ولزی یونایتد: بیهوش نشدم، نگران نباشید

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان تساوی 1-1 ولز و کرواسی در رقابتهای مقدماتی یورو2020 دنیل جیمز، ستاره ولزی منچستریونایتد در یک صحنه بعد از برخورد با بازیکن کرواسی نقش زمین شد و به نظر می‌رسید بیهوش شده است. این صحنه بعد از بازی جنجالی شد و عده زیادی از هواداران ولز و یونایتد را نگران وضعیت سلامت جیمز کرده بود. ولی جیمز در پایان بازی گفت در آن صحنه بیهوش نشده بوده و رایان گیگز سرمربی ولز هم گفت اتفاق پیش آمده برای جیمز جدی نبوده است.

 

1443137

 

در اوایل بازی دیشب دو تیم در یک صحنه دماگوی ویدا مدافع کرواسی ضربه‌ای به سر دنیل جیمز وارد کرد و این ستاره 21ساله منچستریونایتد نقش زمین شد و در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید بیهوش شده است. در نهایت جیمز از جای خود برخاست و تا انتهای بازی در زمین حضور داشت. ولی بعد از بازی انتقاداتی به رایان گیگز سرمربی ولز و کادر فنی این تیم وارد شد که چرا سلامتی جیمز را به خطر انداخته و او را تعویض نکرده‌اند.

 

جیمز در پایان بازی گفت:" حال من خوب است. بازیکن حریف ضربه‌ای به سرم زد ولی بیهوش نشدم. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. ما خوب شروع کردیم ولی گل خوردیم ولی با پاسخ دادن به گل حریف نشان دادیم شخصیت تیمی قوی‌ای داریم. در این بازی‌ها برخوردهای خشن هم پیش می‌آید که قابل انتظار است".

 

دیدگاه‌ها