کد خبر : 1643317 | 22 مهر 1398 ساعت 13:50 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از ولز به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای با ستاره یونایتد

ستاره سابق تیم ملی انگلیس از کادر فنی تیم ملی ولز به دلیل بیرون نکشیدن دنیل جیمز ستاره این تیم از میدان بعد از ضربه شدید وارد شده به سر او و بی‌حرکت افتادنش روی زمین انتقاد کرد.

انتقاد از ولز به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای با ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رایان میسون، ستاره سابق تیم ملی انگلیس می‌گوید در جریان دیدار دیشب ولز و کرواسی در  مقدماتی یورو2020 که با تساوی 1-1 به پایان رسید زمانی که دنیل جیمز، ستاره یونایتدی ولز بعد از ضربه‌ای که در درگیری با مدافع حریف به سرش وارد شد، بی‌حرکت روی زمین افتاده بود و گمان می‌رفت بیهوش شده است، کار کادر فنی ولز در بیرون نکشیدن او از زمین غیر حرفه‌ای و خطرناک بوده است.

 

1443136

 

در صحنه مورد اشاره دنیل جیمز بی‌حرکت روی زمین افتاده و همه گمان می‌کردند بیهوش شده است. بازیکنان ولزی به سرعت به کنار زمین اشاره کردند و خواستند کادر پزشکی برای رسیدگی به او وارد زمین شود. اما بعد از بیرون بردن او از زمین و مداوایی سریع در کنار زمین، کادر فنی ولز اجازه داد جیمز به بازی برگردد و تا انتها در زمین باشد. این تصمیمی است که میسون را عصبانی کرده است.

 

ستاره سابق انگلیس در این باره گفت:" دنیل جیمز بیهوش روی زمین افتاده بود. ولی سه دقیقه بعد به او اجازه دادند به زمین برگردد".

 

جیمز بعد از بازی گفت در آن صحنه بیهوش نشده بوده و حالش خوب است. رایان گیگز سرمربی ولز هم در پاسخ به خبرنگاران گفت:" دنیل جیمز زمین خورد و روی زمین ماند. راستش را بخواهید او کمی هم نقش بازی می‌کرد. کادر پزشکی ما به سراغش رفت. ما بین دو نیمه از او یک سری آزمایش گرفتیم که همه آنها را به درستی انجام داد. حال دنیل خوب است".

 

دیدگاه‌ها