کد خبر : 1643325 | 22 مهر 1398 ساعت 14:05 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

حضور خانم ها فضای ورزشگاه را درست می کند

عابدزاده: بیرانوند سبک خودش را پیدا کرده است

احمدرضا عابدزاده هنوز و بعد از سال ها که از حضور درخشانش درون دروازه تیم ملی می گذرد یکی از جذاب ترین چهره های فوتبال ایران است.

عابدزاده: بیرانوند سبک خودش را پیدا کرده است

به گزارش"ورزش سه" عابدزاده نه تنها یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال آسیا است که یکی از محبوب ترین ستاره های فوتبال ایران هم هست. او از بازیکنانی است که در دوران حضورش در فوتبال توانست برتعداد علاقمندان به فوتبال در ایران اضافه کند. سنگربان شماره یک تیم ملی در جام جهانی 98 گفت و گویی با "همشهری" انجام داده که در زیر می خوانید:


* دیدار تیم ملی ایران برابر کامبوج را تماشا کردید؟


بله تماشا کردم و خوشحالم که ایران توانست با نتیجه پر گل این تیم را شکست دهد. اما مهم تر از ان خوشحالم که بانوان بالاخره توانستند از داخل ورزشگاه بازی تیم ملی را تماشا کنند و خانواده ها از دیدن فوتبال لذت ببرند.


* ورود بانوان چه تاثیری در فوتبال می تواند بگذارد؟


واقعیت این است که فضای ورزشگاه ها پر شده بود از توهین اما ورود بانوان و خانواده ها باعث می شود که فضای ورزشگاه دوباره درست شود و فوتبال پیشرفت کند و همه در کنار هم بدون توهین فوتبال ببیند و از آن لذت ببرند.


* تیم ملی با ویلموتس را چطور دیدید؟


واقعا می توان از بازی تیم ملی با سرمربی جدید لذت برد. او فوتبال هجومی را به تیم ملی تزریق کرده است و همه بازیکنان به راحتی در زمین می توانند توانایی خود را نشان  دهند و این خیلی خوب است.


* این تیم ملی را می توان با زمان شما مقایسه کرد؟


آن تیم ملی 98خیلی ویژه بود و امیدوارم تیم های ملی ما همیشه مثل تیم ملی 98 باشند.


* به نظر می رسد که تیم ملی با این شرایط کار راحتی برای صعود از گروه خود داشته باشد.


نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و اینکه به یک تیم 14 گل زدیم دلیل به بردن بقیه تیم ها نیست. ما باید خودمان را برای دیدار بحرین و عراق آماده کنیم و آنها می آیند که نتیجه بگیرند و باید با تمام قدرت برابر آنها بازی کنیم.

 

1037221


* کمی از تیم ملی فاصله بگیریم، این روزها انتقادات زیادی از کالدرون می شود.


  کالدرون احتیاجی به تعریف من ندارد. او مربی بزرگی است و بازیکن بزرگی بوده و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی بازی کرده است و می دانم که اگر از او حمایت شود موفق می شود.


* این انتقادات به این دلیل است که پرسپولیس بر خلاف سالهای گذشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند.


اتفاقا پرسپولیس خوب بازی می کند و با اینکه سه بار باخته اما خوب در زمین بازی می کنند و بازیهای سخت خود را هم انجام داده است حالا می تواند نتیجه گرفتن خودش را دوباره شروع کند و فقط باید به این تیم زمان داد تا بتواند موفق شود. به خصوص اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد.


* علیرضا بیرانوند هم این روزها در تیم ملی و پرسپولیس به مهره ای تاثیرگذار تبدیل شده است.


نه تنها بیرانوند، دروازه بان های سپاهان و تراکتور هم خوب کار کرده اند . بیرانوند حالا که شماره یک تیم ملی است باید سخت تر از همیشه تمرین کند.


* بیرانوند در ضربات پنالتی هم خیلی سخت گل می خورد.


پنالتی گرفتن یک سبک است و هر دروازه بانی سبک خودش را دارد و بیرانوند سبک خودش را پیدا کرده است و امیدوارم که بتواند در ادامه هم خودش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها