کد خبر : 1643337 | 22 مهر 1398 ساعت 15:11 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه ستاره سابق بارسلونا از پپ

گواردیولا فاصله 8 امتیازی با لیورپول را جبران می‌کند

ریوالدو، ستاره سابق برزیلی بارسلونا، در مصاحبه ای از گواردیولا و شخصیت این سرمربی تمجید ویژه ای کرد.

گواردیولا فاصله 8 امتیازی با لیورپول را جبران می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی طی هفته های اخیر نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب نکرده است. شاگردان پپ گواردیولا با 16 امتیاز از هشت بازی ابتدایی خود در رتبه دوم جدول قرار دارند؛ این در حالی است که لیورپول هر 8 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در همین ابتدای فصل خود را در قامت یک مدعی ظاهر کرده است.

 

 

1442383

 


در همین رابطه ریوالدو، ستاره سابق باشگاه بارسلونا، درباره فاصله 8 امتیازی سیتی با لیورپول صحبت کرده است. ریوالدو معتقد است که منچسترسیتی امسال هم می تواند عقب افتادگی خود را جبران کند. او همچنین از پپ گواردیولا نیز تعریف و تمجید ویژه ای کرده است. او گفت:" شخصا از این موضوع مطلع هستم که پپ شخصیت بسیار آرامی دارد. او تجربه بسیار زیادی دارد و دارای شخصیتی بسیار قوی است. گواردیولا از همه بازیکنانی که زیر نظرش کار می کنند شناخت فوق العاده ای دارد."

 

 

1434464

 


ریوالدو در ادامه درباره فاصله به وجود آمده بین سیتی و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر نیز گفت:" هنوز بازی های بسیار زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. فکر می کنم که گواردیولا می داند که چگونه فاصله 8 امتیازی با لیورپول را جبران کند. پپ یک تیم عالی با یک نمایش جذاب تشکیل داده است."


این ستاره برزیلی و سابق بارسلونا در ادامه گفت:" فصل گذشته نیز لیورپول تا اواسط فصل در صدر جدول قرار داشت اما در ادامه ورق برگشت. درست است که هر سال این اتفاق رخ نمی دهد اما به نظرم گواردیولا و تیمش امسال هم می توانند به رقابت بازگردند."

دیدگاه‌ها