کد خبر : 1643355 | 22 مهر 1398 ساعت 16:55 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر و پناه به موسسه اسپانیایی برای فرار از بحران

اوله گنار سولسشر از سران منچستریونایتد خواسته است تا برای جذب بازیکن ابتدا از یک موسسه اسپانیایی مشاوره بگیرد.

منچستر و پناه به موسسه اسپانیایی برای فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه می کند و با کسب تنها 9 امتیاز در پایان هفته هشتم، در رده 12 جدول قرار دارد. بسیاری از بازیکنان این تیم در آستانه بازی با لیورپول مصدوم هستند و شایعاتی مبنی بر برکناری اوله گنار سولسشر در صورت شکست در دربی انگلیس هم به گوش می رسد.

 

 

1443175

 

 

در چنین شرایطی امروز نشریه دیلی میل ادعا کرد که سولسشر از سران منچستریونایتد درخواست کرده تا با موسسه اسپانیایی"Driblab" همکاری کند. موسسه ای که با تعداد زیادی از باشگاه های لالیگا و نیز دیگر لیگ های معتبر در زمینه مشاوره برای جذب بازیکن همکاری می کند.

این موسسه فعالیت نزدیک به 100 هزار فوتبالیست از 100 نقطه مختلف دنیا را از سن 16 سالگی تحت نظارت دارد. آنها بررسی می کنند که برای مثال یک بازیکن چقدر دوندگی دارد، چگونه به توپ ضربه می زند و یا چه میزان ریسک مصدومیت او بالاست. این موسسه الگوریتمی طراحی کرده است که بر اساس آن مشخص می شود که یک مهاجم یا دروازه بان، تا چه اندازه فراتر یا پایین تر از حد توانایی هایش بازی می کند.

از میان تیم های انگلیسی، باشگاه دسته دومی ناتینگهام فارست با این موسسه قرارداد بسته است. منچستری ها در طول سالیان اخیر، عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته اند. بازیکنانی مثل روملو لوکاکو، الکسیس سانچس، اریک بایی، دی ماریا، فرد، مخیتاریان و.... با صرف هزینه ای بالا جذب شده اند و بدون بازدهی از این تیم رفته اند.

 

 

1429891

 

دیدگاه‌ها