کد خبر : 1643364 | 22 مهر 1398 ساعت 17:51 | 79.6K بازدید | 0 دیدگاه

پول‌دارهای عربستانی پاپس کشیدند؛

پیشنهاد شوکه‌کننده گزینه جانشینی برانکو به الاهلی

کار انتخاب کریستین گروس که به باشگاه الاهلی بسیار نزدیک بود با پیشنهاد مالی این مربی سوئیسی به بن بست رسیده است.

پیشنهاد شوکه‌کننده گزینه جانشینی برانکو به الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، یک منبع آگاه و نزدیک به مدیریت باشگاه الاهلی مطرح کرده که کریستین گروس سرمربی سوئیسی این تیم که به تازگی جانشین برانکو ایوانکوویچ شده، خواهان دستمزدی 4 میلیون دلاری برای خودش و همکارانش شده و همین موضوع سبب متوقف شدن مذاکرات شده است.


مدیریت باشگاه الاهلی که البته نشان داده‌اند، مسائل مالی زیاد برایشان اهمیتی ندارد، پس از شنیدن پیشنهاد مربی سوئیسی به نوعی شوکه شده اند و انتظار دارند که در مذاکرات بعدی، مبلغ درخواستی گروس، کاهش پیدا کند.

 

الاقتصادیه خبر می دهد که تاکنون سه مرتبه مدیران الاهلی به گروس پیشنهادات متفاوتی را ارائه داده اند تا او را به الاهلی بازگردانند. پیشنهاد اول باشگاه الاهلی مبلغی در حدود 800 هزار دلار بوده که البته گروس تلفن خود را بر روی مدیران باشگاه الاهلی قطع می کند. در مرحله بعدی پیشنهاد یک میلیون و 600 هزار دلاری از سوی مدیر باشگاه الاهلی از طریق ایمیل برای گروس ارسال شده و سپس این مبلغ به یک میلیون و 800 هزار دلار افزایش داده شده، که باز هم مورد قبول سرمربی سوئیسی قرار نگرفته است. پیشنهاد آخر مدیران الاهلی مبلغ 2 میلیون و 400 هزار دلار بوده تا شاید بتوانند گروس را قانع کنند تا بار دیگر هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

مدیر باشگاه الاهلی حالا این شانس را به گروس داده تا در مورد مبلغ پیشنهادی فکر کند و اگر پاسخی دریافت نکند، بعد از بازی با التعاون تمامی گزینه ها روی میز خواهند بود و انتخاب می کنند که چه گزینه ای جانشین برانکو ایوانکوویچی می شود که نتایج بدی در الاهلی گرفت.

 

حتی گفته می شود که اگر مربیان الاهلی نتوانند با گزینه های موردنظرشان بر سر مسائل مختلف، از جمله مسائل مالی به توافق برسند، این احتمال وجود دارد که صالح محمدی سرمربی موقت الاهلی که پس از برانکو جانشین او شد، تا پایان فصل این سمت باقی بماند.

 

گروس در دو مقطع طی سال های 2014 تا 2016 و همینطور سال 2017 مربیگری تیم فوتبال الاهلی را برعهده داشته؛ او دو سال بسیار خوب را در الاهلی سپری کرد؛ او در سال 2016 با الاهلی سه گانه تاریخی گرفت و در شرایطی که بهترین مربی تاریخ باشگاه بود، عذرخواهی کرد و از هدایت تیم کنار رفت. او سپس بار دیگر به الاهلی بازگشت ولی چون نتوانست نتایج خوبی کسب کند از کار کنار گذاشته شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده ای نزدیک، چه سرنوشتی در انتظار گروس و مدیران الاهلی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها