کد خبر : 1643367 | 22 مهر 1398 ساعت 17:43 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی جالب ادن هازارد با انتقادات اسپانیایی ها

ادن هازارد چند ماه پس از پیوستن به رئال هنوز نتوانسته به همان ستاره تاثیرگذاری که در چلسی بود تبدیل شود.

شوخی جالب ادن هازارد با انتقادات اسپانیایی ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال در فصل جاری ده بازی در همه رقابت‌ها انجام داده و ادن هازارد خرید کهکشانی جدید این تیم در 7 بازی به میدان رفته است. ستاره بلژیکی بر خلاف انتظارات چندان ندرخشیده و پس از هفته ها انتظار توانست برابر گرانادا اولین گل رسمی خود را به ثمر برساند.

انتظارات از او بالاست و به همین دلیل انتقادهای زیادی متوجه او شده است. بسیاری معتقدند او هنوز اضافه وزن دارد. زین‌الدین زیدان اما در نشست های خبری اخیر خود سعی در محافظت از هازارد داشته و معتقد است او به زمان نیاز دارد.

 

 

1442237

 

 

ادن هازارد که روز گذشته یک پاس گل تماشایی در بازی بلژیک و قزاقستان داد، در مصاحبه با تلویزیون بلژیک و در واکنش به انتقاداتی که از او در اسپانیا می شود به شوخی گفت:« من هنوز اسپانیایی را نه خوب می فهمم و نه خوب حرف می زنم و به همین دلیل اصلا نمی دانم در مورد من چه می گویند. البته می دانم که در مورد رئال در همه جای دنیا حرف زده می شود و به همین دلیل به این باشگاه پیوسته ام ولی هنوز هفته های دشواری را در مادرید پشت سر نگذاشته ام چون هنوز زبان بلد نیستم.»

 

هازارد در مورد جو حاکم بر تیم ملی بلژیک گفت:« همیشه از بازی کنار هم لذت می بریم. درست است که قبلا صعودمان قطعی شده بود ولی برتری بر قزاقستان نشان می دهد که ما هیچ دیداری را دست کم نمی گیریم. مربی به ما گفته است که هدف اول، لذت بردن از فوتبال است و سپس سعی در پیروز شدن در همه بازی ها. ما یک گروه متحد هستیم. گروهی که همیشه برد می خواهد.»

 

 

1443192

 

دیدگاه‌ها