کد خبر : 1643386 | 22 مهر 1398 ساعت 19:34 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمسخر مصدومیت نیمار در فرانسه! (عکس)

به نظر می رسد نیمار هنوز در فرانسه محبوبیت سابق را بدست نیاورده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال اخبار و شایعات زیادی حول محور جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و تمایل او به انتقال به تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید وجود داشت، اما این ستاره 27 ساله و برزیلی در نهایت در پاریس ماندنی شد. در بدو بازگشت، هواداران پاری سن ژرمن به تندی با نیمار برخورد کرده و اعتراض خود را نسبت به تمایل وی به جدایی نشان دادند.

 

از زمان انتقال 222 میلیون یورویی در تابستان سال 2017 به پی اس جی، نیمار بسیاری از دیدارهای حساس تیمش خصوصا در آغاز سال جدید را به دلیل مصدومیت از دست داده و توالی این اتفاق در سالهای اخیر باعث شده برخی تصور کنند هرگاه زمان جشن تولد خواهر نیمار و البته کارناوال های سال نو در برزیل نزدیک می شود، او نیز دچار مصدومیت شده است.

 

حالا نیمار که چند روز پیش و در جریان دیدار تیم ملی برزیل مقابل نیجریه مصدوم شد، احتمالا برای مدتی از میادین دور خواهد بود و نشریه لوپاریزین با درج کاریکاتوری، به روند تکراری مصدومیت این ستاره برزیلی طعنه زده است.

 

در این کاریکاتور، پزشک به نیمار می گوید: "این بار مصدومیت جدی نیست و تا برگزاری کارناوال هنوز چهار ماه دیگر باقی مانده است، تو تا آن زمان بهبود می یابی. نیمار نیز پاسخ می دهد: این شرم آور است."

 

1443203

دیدگاه‌ها