کد خبر : 1643411 | 22 مهر 1398 ساعت 21:44 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر:

رفتار کلوپ جلو و پشت دوربین یکی است

جیمز میلنر، ستاره انگلیسی لیورپول به تمجید از رفتار یورگن کلوپ پرداخت.

رفتار کلوپ جلو و پشت دوربین یکی است

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند یکی از دلایل اصلی موفقیت یورگن کلوپ در سال های اخیر، رابطه صمیمی و دوستانه وی با بازیکنانش بوده است. جیمز میلنر نیز ضمن تایید این موضوع مدعی شد سرمربی آلمانی جلو و پشت دوربین به یک شکل رفتار می کند و همیشه با بازیکنان خود صادق است.

 

1443231

 

جیمز میلنر گفت: "به نظر من بزرگ ترین صفت یک سرمربی باید صداقت در رفتار باشد. یورگن کلوپ با آنچه در مقابل دوربین ها نشان می دهد تفاوت ندارد و اینگونه نیست که در مقابل جمع یک رفتار داشته و بعد با بازیکنان به شکل کاملا متفاوتی رفتار کند. یورگن کلوپ همیشه با بازیکنان صادق بوده و کنار آنهاست و این انرژی او هنگام افت و ناامیدی برای ما بسیار مهم است، زیرا کلوپ می داند اینگونه شرایط را چگونه مدیریت و قضاوت کند.

 

اگر ما به خوبی بازی نکرده باشیم یا اگر لازم به گفتن چیزی باشد، کلوپ بین نیمه با ما صحبت می کند و یا اگر شما به انگیزه احتیاج داشته باشید، او به شما انگیزه می دهد.

 

شما همیشه باید سعی کنید تا حد ممکن پیشرفت کنید، بنابراین من هر روز تمرین می کنم و اینگونه فکر می کنم که انگار هیچ چیز نمی دانم. من به داشتن سرمربی تیم اطمینان داشته و می دانم که او خیلی بیشتر از من در فوتبال بوده است."

دیدگاه‌ها