کد خبر : 1643415 | 22 مهر 1398 ساعت 22:02 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمان اهدای کفش طلا لیونل مسی مشخص شد

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا کفش ورزشی طلای اروپا را روز چهارشنبه 16 اوکتبر دریافت خواهد کرد.

زمان اهدای کفش طلا لیونل مسی مشخص شد


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فصل گذشته برای لیونل مسی چندان شیرین نبود و به جز فتح لالیگا، او و بارسلونا دوباره در لیگ قهرمانان ناکام مانده و در فینال کوپا دل ری نیز مغلوب والنسیا شدند، اما ستاره آرژانتینی از منظر فردی فصل فوق العاده ای را سپری کرد و عنوان بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرد.

 

1443237

 

لیونل مسی تا به حال شش بار و در سه سال گذشته به طور متوالی برنده جایزه کفش طلای اروپا شده و از این نظر هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال همانند او به چنین رکوردی دست نیافته است. در واقع در هر چهار فصل اخیر برنده کفش طلا متعلق به بارسلونا بوده و پیش از هت تریک لیونل مسی نیز لوییس سوارز در فصل 16-2015 صاحب این عنوان شده بود.

 

حالا قرار است این جایزه به طور رسمی و در روز چهارشنبه در مراسمی در شهر بارسلون به لیونل مسی اعطا شود. مسی که در اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین حضور نداشته، در تعطیلات بازی های ملی در بارسلون بوده و تلاش کرد حداکثر آمادگی ممکن برای ادامه فصل را بدست آورد. کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و فابیو کوالیارلا از سمپدوریا در کورس سال گذشته برای کسب کفش طلای اروپا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها