کد خبر : 1643418 | 22 مهر 1398 ساعت 22:27 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه بارسلونا به ستاره اینتر جدی است

به نظر می رسد بارسلونا قصد دارد به زودی برای خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر اقدام کند.

علاقه بارسلونا به ستاره اینتر جدی است

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز به زودی 34 ساله خواهد شد و تردیدی نیست که بارسلونا در تابستان بعدی قصد دارد برای خرید یک مهاجم نوک بزرگ اقدام کند. در ماه های اخیر و با توجه به درخشش لائوتارو مارتینز در ترکیب تیم ملی آرژانتین و رضایت لیوونل مسی از سبک بازی او، اخباری در مورد احتمال انتقال وی به نوکمپ مطرح شده است. اما امروز نشریه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شد با توجه به افزایش تمایل بارسلونا، اینتر نگران جدایی مهاجم جوان خود بوده و قصد دارد راه حلی برای حفظ لائوتارو مارتینز پیدا کند.

 

1440540

 

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد این مهاجم 22 ساله با اینتر وجود دارد و به نظر می رسد پرداخت این رقم چندان برای بارسلونا دشوار نخواهد بود. قرارداد لائوتارو مارتینز در سال 2023 با اینتر به اتمام می رسد و نراتزوری قصد دارد این بازیکن را به تمدید قرارداد راضی کند یا بند آزادسازی را افزایش داده و یا به کلی آن را از قرارداد لائوتارو مارتینز حذف کند.

 

لائوتارو مارتینز اخیرا و در سفر اینتر به استادیوم نوکمپ که در نهایت با برتری 1-2 بارسلونا همراه شد، توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه آبی اناری ها را باز کند. مارتینز در چند ماه اخیر نُه بار برای آلبی سلسته موفق به گلزنی شده و عملکرد خوبی در عرصه ملی ارائه داده است.

دیدگاه‌ها