کد خبر : 1643425 | 22 مهر 1398 ساعت 23:28 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی:استرالیا ۷ بازیکن دوملیتی داشت

کاپیتان تیم امید با ارزش خواندن این برد اعتقاد دارد که این پیروزی در شرایطی به دست آمد که استرالیا از همه ستارگان خود استفاده می کرد .

غلامی:استرالیا ۷ بازیکن دوملیتی داشت

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از کسب پیروزی شیرین مقابل استرالیا  گفت: همانطور که دیدید یک بازی سخت و دشوار مقابل یکی از بهترین تیم ها داشتیم. هوا گرم بود اما حساب شده بازی کردیم و توانستیم حساب شده در نهایت به برتری برسیم.

 

وی در ادامه ضمن  تبریک به بازیکنان اظهار داشت : به بازیکنان تبریک می‌گویم بابت این نمایش و لازم است این نکته را بگویم درست است که برنده این بازی شدیم اما اینطور نبود که آنها تیم ضعیفی باشند بلکه ما خیلی خوب کار کردیم. چیزی که کادرفنی خواست را در زمین پیاده کردیم و استرالیا فکر کنم ۷-۶ بازیکن دوملیتی از ایتالیا، هلند و حتی ایران (ارزانی) داشت و تیم پرمهر و با تاکتیک مناسب در این بازی حاضر شد ولی همانطور که گفتم بازیکنان ما فوق العاده ظاهر شدند و با تدابیر کادرفنی نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.

 

کاپیتان تیم امید در این جدال، درباره شرایط روحی بازیکنان گفت: خب شرایط خوب است و اکثر بازیکنان با این کادر کنونی کار کرده بودند. تاکتیک و شرایطی که مربیان انتظار دارند را به خوبی اجرا می‌کنند و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها