کد خبر : 1643426 | 22 مهر 1398 ساعت 23:33 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی: زمان همه چیز را ثابت می‌کند

مربی تیم امید ایران با اعلام اینکه زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد معتقد است که باید تلاش خود را بیشتر کنند.

شاهرودی: زمان همه چیز را ثابت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی مربی تیم امید ایران که با دعوت حمید استیلی دوباره به نیمکت این تیم  بازگشته است در ابتدای صحبت‌هایش درباره تقابل دوباره با استرالیا اینبار در قامت مربی بعد از ۲۱ سال گفت: خدا را شکر، یک بازی خوب را شاهد بودیم و بازیکنان به خوبی محک خوردند. استرالیا تیم خوبی داشت و ما توانستیم تفکرات خود را در زمین شاهد باشیم و زمان همه چیز را ثابت می‌کند، ما باید خیلی تلاش کنیم و نباید غرور بازیکنان را بگیرد. کار زیادی داریم تا بتوانیم شانس حضور در المپیک را داشته باشیم.


شاهرودی با اشاره به انتظاراتش از بازیکنان عنوان داشت: ما باید بیش از این آماده رقابت باشیم. باید میزان دوندگی بازیکنان افزایش یابد و در‌ این سطح انتظار ما این است که حداقل هر بازیکن ۱۱ کیلومتر دوندگی داشته باشد تا در رقابت با حریفان شرایط مناسبی داشته باشیم.


مربی امید ایران در ادامه اظهار داشت : من کاملا به بازی با استرالیا خوشبین بودم و می‌دانستم که بازیکنان ما قادر خواهند بود به نتیجه خوبی دست یابند و این خودباوری در بین آنها افزایش یابد. حق مان را در این بازی گرفتیم و جا دارد از بازیکنان بابت تلاش‌شان تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها