کد خبر : 1643463 | 23 مهر 1398 ساعت 10:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

شوک آذربایجانی‌ها به بحرین در منامه

مدافعان بحرین پاشنه آشیل مقابل ایران

نزدیک به یک سال بود که هیچ تیمی بیشتر از یک بار نتوانسته بود دروازه بحرین را باز کند، اتفاقی که آذربایجانی ها چند شب قبل در منامه طلسم آن را شکستند.

مدافعان بحرین پاشنه آشیل مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، بحرین با قرار گرفتن مقابل آذربایجان در یک بازی دوستانه سعی داشت تا شرایط مطلوبی را تا قبل از بازی با ایران برای بازیکنانش ایجاد کند، اما در اتفاقی غیرمنتظره شاگردان سوزا پرتغالی در این بازی دوستانه در منامه یکی از بهترین آمارهای یک سال گذشته خود را از دست دادند تا با روحیه ای تضعیف شده در بازی امشب مقابل ایران به میدان بروند.


طی یک سال گذشته بحرینی ها در تمام بازی های رسمی و دوستانه ملی خود بیشتر از یک بار دروازه شان به روی مهاجمان حریف باز نشده بود که همین امر تعاریف زیادی برای مدافعان این تیم و ساختار تدافعی مربی پرتغالی در پی داشت تا این که پنجشنبه گذشته شکست 3-2 مقابل آذربایجان در منامه این رکورد جالب توجه را نابود کرد.


بعد از بازی، رسانه های بحرینی انتقادات زیادی از ملی پوشان این کشور همین طور سرمربی پرتغالی تیمشان داشتند چون نمایش آنها مقابل تیمی مثل آذربایجان نشان داد بحرین در مصاف سرنوشت ساز امشب مقابل ایران کاری بس دشوار مقابل مهاجمان گلزن این تیم در پیش دارد. سوزای پرتغالی در کنفرانس قبل از بازی در واکنش به این انتقادات مدعی شد بازی های دوستانه با همین هدف برگزار می شود که نقاط ضعف پیدا شود از همین رو نگرانی برای بازی با ایران وجود ندارد.


آخرین بار که بحرینی ها با اختلاف بیشتر از یک گل در درون دروازه شان زمین را ترک کردند برمی گشت به بازی با کره جنوبی در جام ملت های آسیا 2019 در امارات که با نتیجه 2-1 باخته بودند.

دیدگاه‌ها