کد خبر : 1643468 | 23 مهر 1398 ساعت 10:35 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس روی این بازی تمرکز ویژه دارد؛

AFC: بحرین آزمون سختی برای اعتبار ایران است

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به دیدار حساس امشب ایران و بحرین پرداخت.

AFC: بحرین آزمون سختی برای اعتبار ایران است

به گزارش "ورزش سه"، سایت ای اف سی قبل از شروع دیدارهای هفته چهارم مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به صورت مختصر به هر کدام از این بازی ها پرداخته است.


این سایت درباره دیدار امشب ایران و بحرین در گروه سوم این بازی ها نوشت: ایرانی ها که با 14 گل از سد کامبوج گذشتند تا دومین برد متوالی را در راه رسیدن به جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 به دست آورند، حالا در صدر جدول دو امتیاز با عراق که حریف بعدی کامبوج است، فاصله دارند.

 

ایران بعد از برد هفته قبل مقابل کامبوج در اوج قرار دارد و حالا به دنبال امتیازات بیشتری مقابل بحرین است. کریم انصاری‌فرد 4 گل به ثمر رساند و سردار آزمون، بازیکن همیشه تاثیرگذار ایران، یک هت تریک به نام خود ثبت کرد تا ایران یک برد راحت در مقابل حریف جنوب شرق آسیایی خود در ورزشگاه آزادی به دست آورد. این برد به پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل هنگ کنگ در هفته اول اضافه شد.

 

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران، اگر چه از نمایش تیم خود راضی بود، اما تاکید کرد که بازیکنانش باید تمرکز خود را روی دیدار بعدی در پایتخت بحرین که مطمئنا یک تقابل هیجان انگیز خواهد بود، معطوف کنند. او گفت: ما یک بازی مهم روز سه شنبه مقابل بحرین داریم و نیاز است که تمرکز خود را حفظ کنیم. ما سه امتیاز را می خواهیم.

 

در سمت مقابل، تیم سوم جدول گروه یعنی بحرین، در این بازی با هدف کسب نخستین برد مقابل ایران بعد از پیروزی 4-2 سال 2009 به میدان می رود. بحرینی ها با این حال تا کنون شکست ناپذیر بوده اند و به نظر می رسد یک آزمون سخت برای اعتبار ایران خواهند بود. به ویژه اگر کمیل الاسود، هافبک این تیم، بتواند فرم خوبش را در این دیدار هم ادامه دهد. این بازیکن، هر دو گل قبلی بحرین در دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و کامبوج را به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها