کد خبر : 1643470 | 23 مهر 1398 ساعت 10:37 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به گل در پی حمایت از سلام نظامی؛

واکنش‌های تند به توییت جنجالی درباره ترکیه (عکس)

اکانت توییتری رسانه گل با انتشار عکسی به حمایت از سلام نظامی بازیکنان ترکیه پرداخت که این توییت، واکنش های تندی را از سوی مخاطبان به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فرانسه و ترکیه با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت تا شاگردان شنول گونش همچنان در جدول رده بندی صدرنشین بمانند و شانس اول کسب سهمیه یورو 2020 باشند. اما بازیکنان تیم ملی ترکیه پس از پایان این مسابقه، به سوی هواداران خود رفتند و حرکت جنجالی خود را تکرار کردند؛ سلام نظامی به تماشاگران آن هم در شرایطی که ارتش ترکیه چند روز پیش تهاجم نظامی خود را به خاک مناطق کردنشین سوریه آغاز کرده، در پاریس نیز رقم خورد تا بار دیگر شبکه های اجتماعی به محل برخورد هواداران و مخالفان این حرکت تبدیل شود.

 

در همین خصوص اکانت توییتری بخش عربی گل با انتشار چهار عکس از این صحنه نوشت: اول هواداران! جشن بازیکنان ترکیه در مقابل هواداران این تیم پس از تساوی مقابل فرانسه!

 

این توییت که نگاهی غیر سیاسی به سلام نظامی بازیکنان ترکیه داشت، با واکنش های تند از سوی کاربران عرب زبان همراه شد. یکی از آن ها در این خصوص نوشت: این یک حرکت زشت و یک پیام مثبت به رییس جمهوری ترکیه است که به تهاجم علیه یک کشور دیگر می‌پردازد. این یک فاجعه با مفهوم سیاسی در یک دیدار ورزشی است.

 

دیگر کاربران نیز بر علیه آن موضع گرفته و نسبت به «گل» اعتراضاتی را انجام دادند.

 

1443308

دیدگاه‌ها