کد خبر : 1643471 | 23 مهر 1398 ساعت 10:29 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه‌های ورزشی صبح اروپا (عکس)

امروز به بررسی روزنامه‌های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۵ اکتبر می‌پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ اتحاد اسپانیا


این روزنامه اسپانیایی با تیتر "یک صدا برای پیروزی" به بازی حساس امشب اسپانیا مقابل سوئد در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده و اظهار داشته که اسپانیا با پیروزی در این دیدار می‌تواند به رقابت های یورو صعود کند.


این روزنامه در ادامه به اولین بازی آنسو فاتی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا مقابل مونته نگرو که امشب برگزار می‌شود، اشاره کرده است.

 

1443310

 


آاس؛ اسپانیا آماده صعود به یورو


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس صفحه اصلی خود را به بازی امشب اسپانیا مقابل سوئد در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده و با تیتر "یک پیروزی برای صعود به یورو" به این بازی حساس اشاره کرده است.
آاس در ادامه عنوان کرده است که گرت بیل و لوکا مودریچ قطعاً به بازی ال کلاسیکو خواهند رسید.

 

1443311


اسپورت؛ روز آنسو


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به اولین بازی آنسو فاتی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "روز آنسو" به حضور این ستاره ۱۶ ساله بارسلونا در بازی امشب مقابل مونته نگرو اشاره کرده است.


این روزنامه در ادامه عنوان کرده که لاروخا با پیروزی در دیدار امشب مقابل سوئد می تواند صعود خود را به رقابت های یورو ۲۰۲۰ قطعی کند.

 

1443312

 


گاتزتا دلو اسپورت؛ سی آر سون همیشگی


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی خود را به کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "همیشه سی آر سون" به گلزنی او در بازی دیشب پرتغال مقابل اوکراین اشاره کرده و اظهار داشته او حالا به ۷۰۰ گل در تمام دوران فوتبالش رسیده است.


این روزنامه در ادامه به بازی تشریفاتی امشب ایتالیا مقابل لیختن اشتاین اشاره کرده است.

 

1443314


توتو اسپورت؛ اعترافات یووه


این روزنامه تورینی با تیتر "اعترافات یووه" به مصاحبه های جالب پائولو دیبالا، جان لوئیجی بوفون و ماتیاس دلیخت طی روزهای اخیر و بازگو کردن اتفاقات گذشته توسط آن ها اشاره کرده است.


این روزنامه در بخشی دیگر به گلزنی رونالدو در بازی دیشب مقابل اوکراین و ۷۰۰ گل شدن او در دوران فوتبالش اشاره کرده است و عنوان کرده که این فوق ستاره تا سال ۲۰۲۲ برای تیم ملی کشورش بازی خواهد کرد.

 

1443315

 


ابولا؛ رونالدو و ۷۰۰ رسید


این روزنامه پرتغالی صفحه اصلی امروز خود را به دیدار دیشب پرتغال مقابل اوکراین اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده با وجود این که رونالدو به ۷۰۰ گل در دوران فوتبال خود رسید اما پرتغال نتوانست سه امتیاز را کسب کند. ابولا مدعی شده که حالا کار پرتغال برای صعود به رقابت های یورو دشوار شده است.

 

1443316

 


رکورد؛ پرتغال باید از خواب بیدار شود


این روزنامه پرتغالی انتقاد شدیدی از عملکرد تیم ملی پرتغال به خاطر شکست این تیم مقابل اوکراین در بازی دیشب انجام داده است. رکورد با تیتر "از خواب عصرگاهی بیدار شوید" عنوان کرده که اگر پرتغال نتواند در بازی‌های بعدی خود پیروز شود ممکن است حضورش در رقابت های یورو منتفی شود.


این روزنامه در ادامه به ۷۰۰ گله شدن کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالش اشاره کرده است.

 

1443309


اکیپ؛ رقابت ادامه دارد


این روزنامه فرانسوی به بازی دیشب فرانسه مقابل ترکیه اشاره کرده است. اکیپ عنوان کرده که با توجه به تساوی حاصل شده در این دیدار، ترکیه صدرنشین باقی ماند و فرانسه برای صعود به رقابت‌های یورو به پیروزی در دیدارهای بعدش نیاز دارد.


اکیپ در ادامه به مصدومیت چهار تا پنج هفته‌ای نیمار و دوری دوباره این بازیکن از تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اشاره کرده است.

 

1443313

دیدگاه‌ها