کد خبر : 1643481 | 23 مهر 1398 ساعت 10:54 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوکراین می توانست گل‌های بیشتری به پرتغال بزند

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از شکست دیشب تیمش مقابل اوکراین درباره این دیدار صحبت کرد.

اوکراین می توانست گل‌های بیشتری به پرتغال بزند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اوکراین و پرتغال در حالی دیشب در شهر کیف به مصاف یکدیگر رفتند که اوکراین پیش از این دیدار با 16 امتیاز در صدر جدول گروه قرار داشت و با یک تساوی نیز می توانست صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کند.

 

در سمت مقابل اما شاگردان فرناندو سانتوس که صربستان را به عنوان دنبال کننده جدی خود می دیدند، به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتند. با این وجود شاگردان آندری شوچنکو موفق شدند با نتیجه 2-1 پرتغال را شکست دهند و کاملا مقتدرانه به رقابت های یورو 2020 صعود کنند.

 

1442457


پرتغالی ها اما با این شکست حالا بیش از هر زمان دیگری خطر راه نیافتن به رقابت های یورو را احساس می کنند.


 فرناندو سانتوس، سرمربی تیم پرتغال، پس از شکست تیمش مقابل اوکراین، درباره این دیدار صحبت کرد و گفت:" ما بازی را خوب آغاز کردیم. در اوایل مسابقه دانیلو و کریستیانو فرصت های خوبی داشتند که تبدیل به گل نشد. بعد از این موقعیت ها، اوکراین روی یک ضربه کرنر به گل رسید. ما بعد از گلی که دریافت کردیم، حملات زیادی انجام دادیم تا نتیجه را جبران کنیم اما حریف نیز روی ضد حملات خیلی ما را اذیت می کرد. اوکراین موقعیت های زیادی ایجاد کرد و در نهایت به دو گل رسید.
اوکراین در این مسابقه دو گل زد و حتی می توانست گل های بیشتری نیز وارد دروازه ما کند. شاید در پایان شانس این را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم اما در نهایت اوکراین پیروز شد و این چیزی است که ما باید آن را قبول کنیم و برای بازی های بعدی آماده شویم."

 

 

دیدگاه‌ها