کد خبر : 1643483 | 23 مهر 1398 ساعت 11:08 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمیل امشب به دیوار سفت می خورد؛

گلزن صد درصدی بحرین مقابل ایران

تیم ملی بحرین با چهار امتیاز یکی از تعقیب کننده های ایران در گروه مقدماتی جام جهانی است.

گلزن صد درصدی بحرین مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم ملی فوتبال ایران سومین بازی خود از چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را مقابل تیم بحرین در شهر منامه برگزار می کند.


در جدول گروه C این رقابت ها، ایران با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین است و تیم های عراق و بحرین با 4 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. بحرین که امشب حریف شاگردان مارک ویلموتس است، در دو بازی قبلی خود شکستی را تجربه نکرده و این مسئله کار را برای تیم ایران دشوارتر می کند. ضمن اینکه ایران تا به حال در خاک بحرین موفق به شکست این تیم نشده است.

 

1443337


اما یکی از نقاط قوت دیگری که بحرینی ها دارند، هافبک گلزن آنها است. تیم ملی بحرین در دو بازی قبلی خود در مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها، 2 گل زده که هر دوی آنها توسط کمیل الاسود به ثمر رسیده است. این هافبک 25 ساله و چپ پا که در منطقه مرکزی زمین برای بحرین توپ می زند، عضو باشگاه الرفاع این کشور نیز هست. کمیل 42 بازی ملی در کارنامه دارد و 5 گل به ثمر رسانده که 2 تا از آنها، در همین یک ماه اخیر بوده است.


هافبک گلزن بحرین البته امشب با تیمی بسیار مستحکم تر از عراق و کامبوج روبرو خواهد شد و در مقابل مدافعان و هافبک های ایران کار فوق العاده سختی در پیش دارد اما در مجموع به نظر می رسد او بهترین فرم را در بین شاگردان سوزا دارد و خطرناک ترین بازیکن بحرین محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها