کد خبر : 1643525 | 23 مهر 1398 ساعت 13:50 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمله لفظی به ساوت‌گیت در کنفرانس مطبوعاتی

در جریان کنفرانس مطبوعاتی گرت‌ ساوت‌گیت پس از دیدار انگلیس و بلغارستان، یک روزنامه‌نگار بلغار صحبت های او را قطع کرده و با لحنی عصبانی مدعی شد بازی بر خلاف ادعای او بسیار دوستانه بوده.

حمله لفظی به ساوت‌گیت در کنفرانس مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و بعد از پایان دیدار دو تیم ملی انگلیس و بلغارستان در مقدماتی یورو2020 که در صوفیه پایتخت بلغارستان انجام شده و با پیروزی 6-0 انگلیسی‌ها به پایان رسید، زمانی که گرت ساوت گیت سرمربی سه‌شیرها در کنفرانس خبری بعد از بازی مشغول صحبت بوده و از جو ورزشگاه و شعارهای نژادپرستانه تماشاچیان بلغار علیه بازیکنان سیاه‌پوستش گلایه می‌کرد، یک روزنامه‌نگار بلغار ناگهان حرف او را قطع کرده و با لحنی تند و تهاجمی مدعی شد او بی‌ربط می‌گوید و بازی در جوی کاملا دوستانه برگزار شده است.

 

1443380

 

این در حالی بود که در جریان بازی شدت آزار و اذیت های نژادپرستانه تماشاچیان بلغار به حدی بود که داور دو مرتبه بازی را متوقف کرد و حتی ممکن بود بازی نیمه کاره رها شود.

 

ولی در جریان صحبت های ساوت‌گیت، یک روزنامه‌نگار بلغار با داد و فریاد به میان حرف او پرید و گفت اتهام نژادپرستی او صد درصد غیر واقعی است.

 

این روزنامه‌نگار بلغار در صحبت های خود گفت:" این حرف ها صد درصد غیر واقعی است. کدام شرایط سخت و دشوار؟ از چه صحبت می‌کنید؟ اینها فقط اغراق است".

 

1443383

 

مجری کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ گفت:" از اینکه نظرتان را دادید تشکر می‌کنیم ولی ما به کنفرانس مطبوعاتی ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت همین الان کنفرانس را قطع خواهیم کرد و تمام خواهیم کرد".

 

روزنامه‌نگار بلغار در ادامه گفت:" بازی در جوی بسیار دوستانه برگزار شد" و کنفرانس مطبوعاتی ساوت‌گیت ادامه پیدا کرد.

 

1443382

 

دیدگاه‌ها