کد خبر : 1643532 | 23 مهر 1398 ساعت 14:17 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

2 بازیکن تراکتور و صنعت نفت محروم شدند

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای دو بازیکن از تراکتورسازی و صنعت نفت را از فعالیت های ورزشی محروم کرد.

2 بازیکن تراکتور و صنعت نفت محروم شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در روزهای اخیر مهدی ببری بازیکن تراکتورسازی و سیروان قربانی بازیکن صنعت نفت بر سر مسائل قومیتی درگیری هایی در فضای مجازی با هم داشتند که این مساله باعث شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه ای در مورد این اتفاق صادر کند.


در این بیانیه آمده است: «درباره انتشار پست غیر اخلاقی و غیر ورزشی آقای مهدی ببری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور و متقابل پست توهین آمیز آقای سیروان قربانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، این کمیته ضمن صدور دستور موقت جهت جلوگیری از فعالیت های فوتبالی ایشان پرونده ای تشکیل داده و نامبردگان به همراه مدیران عامل باشگاه های مربوطه جهت ادای توضیحات احضار شده اند.


کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از کلیه اهالی فوتبال اعم از بازیکنان ، کادر فنی و مسئولان باشگاه‌ها خواست تا صرفاً در حوزه تخصص و فنی خود اظهار نظر داشته باشند و اخلاق حرفه ای ورزشی را رعایت کنند.


لازم به ذکر است عواقب این چنین اقدامات علاوه بر مسئولیت شخص بازیکن متوجه باشگاه و مدیران باشگاه است که به دلیل عدم آگاه‌سازی مناسب باید در قبال رفتار بازیکنان پاسخگو باشند. »

دیدگاه‌ها