کد خبر : 1643533 | 23 مهر 1398 ساعت 14:12 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر الخلیفی به دنبال خرید باشگاه معروف انگلیسی

ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پی اس جی در تلاش برای خرید باشگاه لیدزیونایتد انگلیس است و برای این منظور با مالک ایتالیایی این باشگاه هم ملاقات داشته است.

ناصر الخلیفی به دنبال خرید باشگاه معروف انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، سال 2011 بود که "investment group Qatar Sports Investments" با مدیریت ناصر الخلیفی اقدام به خرید باشگاه پاری سن ژرمن کرد و خیلی زود این تیم به یک تیم تقریبا بی رقیب در فوتبال فرانسه تبدیل شد.

ناصر الخلیفی و شرکتش اکنون به دنبال جاه طلبی در خارج از فرانسه و خصوصا فوتبال انگلیس هستند و به همین منظور او قصد خرید باشگاه لیدزیونایتد را دارد. باشگاه معروف انگلیسی که چند سالی است که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد و سخت در تلاش است تا تحت هدایت مارسلو بیلسا بار دیگر به لیگ برتر برگردد.

 

 

1443388

 

 

طبق ادعای نشریه لوپاریزین، اخیرا ملاقاتی بین ناصر الخلیفی و آندره آ رادریتزانی مالک ایتالیایی باشگاه لیدز در پاریس صورت گرفته است. این دو سال هاست که یکدیگر را می شناسند و ارتباط خوبی بین شان وجود دارد.

رادریتزانی پس از اینکه چند ماه پیش لیدز در پلی آف چمپیونشیپ ناکام ماند و نتوانست به لیگ برتر صعود کند، تصمیم به فروش باشگاه گرفت.

این اولین تلاش ناصر الخلیفی برای سرمایه گذاری در خارج از فرانسه نیست و شرکت او چندی پیش قصد داشت باشگاه آاس رم را خریداری کند که در این امر ناکام ماند. در فوتبال انگلیس منچسترسیتی تحت مالکیت اماراتی هاست و الخلیفی قصد دارد لیدز را در آینده ای نه چندان دور به رقیبی جدی برای سیتی تبدیل کند.

 

 

Image result for leeds united

 

دیدگاه‌ها