کد خبر : 1643564 | 23 مهر 1398 ساعت 17:04 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های آلمانی و اعتراف به اشتباه در مورد لایک جنجالی

اولیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان در مورد حواشی اخیر ایلکای گوندوغان و امره جان صحبت کرد.

ستاره‌های آلمانی و اعتراف به اشتباه در مورد لایک جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز و پس از آغاز ناآرامی های اخیر بین ترکیه و سوریه، جنک توسون بازیکن ترکیه ای در حمایت از ارتش کشور خود در شبکه های اجتماعی پستی گذاشت و امره جان و گوندوغان نیز که هر دو ریشه های ترکیه ای دارند، این پست را لایک کردند. البته هر دو بازیکنان بعدها به نوعی رفتار خود را تکذیب کرده و مدعی شدند این کار از سر بی حواسی و بی توجهی بوده است. اما حالا اولیور بیرهوف مدعی شد که گوندوغان و امره جان به اشتباه خود اعتراف کرده اند.

 

1443000

 

اولیور بیرهوف گفت: "من و یواخیم لو هر دو با این بازیکنان صحبت کرده ایم و خود آنها نیز می دانند که رفتارشان اشتباه بوده است. آنها الگو هستند و هزاران نفر آنها را در کانال های رسانه های اجتماعی خود دنبال می کنند. بازیکنان باید از مسئولیت و تاثیر بزرگی که هر یک از سخنان و اقدامات آنها می تواند داشته باشد آگاه باشند.

 

هر دو بازیکن بعد از بازی با رسانه ها صحبت کردند و هم گوندوغان و هم امره به ما اطمینان دادند که آنها نمی خواستند اظهارنظر سیاسی داشته باشند. ما نیز به توضیحات آنها اطمینان داریم و مطمئنیم آنها هیچ هدف سیاسی نداشتند."

 

یوواخیم لو نیز در این رابطه گفت: "هر کسی که بازیکنان ما را می شناسد می داند که آنها هم مخالف ترور و جنگ هستند. هم امره جان و هم گوندوغان به وضوح این مسئله را اعلام کردند که این یک اظهارنظر سیاسی نبوده است."

 

 

دیدگاه‌ها