کد خبر : 1643609 | 24 مهر 1398 ساعت 22:01 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: 3 دروازه بان خوب در پارس جنوبی داریم

بیرانوند در پرسپولیس مثل تیم ملی گلری کند

دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید در شرایط کنونی پیشکسوتان باید آرامش را به تیم برگردانند.

بیرانوند در پرسپولیس مثل تیم ملی گلری کند

نادر باقری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیت علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی و پرسپولیس عنوان کرد: بیرانوند گلر خیلی خوبی است و از نظر فنی بهترین دروازه بان ایران و آسیا به شمار می رود اما احساس می کنم باید تمرکزش را روی باشگاه خود بگذارد. او در بازی های ملی عالی کار می کند اما در پرسپولیس صلابت لازم را ندارد و گاها اشتباهاتی عجیب می کند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است که هواداران از دروازه بان شان انتظار دارند. از طرفی بیرانوند هم بهباید تمرکزش را بیشتر کند تا همچون گذشته در پرسپولیس هم گلری خوبی انجام بدهد.

 

باقری درباره اظهارنظرهای برخی پیشکسوتان پرسپولیس علیه این تیم تاکید کرد: به نظرم همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود. تیم الان در بحران قرار دارد و اگر اشکالی را می بینیم باید به فکر برطرف کردن آن باشیم. نه اینکه بخواهیم با صحبت در رسانه ها در صدد تخریب بربیاییم. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد تا به شرایط خوب برگردد و ما باید به این تیم کمک کنیم.

 

مربی دروازه بان های کنونی پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش گفت: وضعیت نسبتا خوبی داریم. ما با توجه به بضاعتی که داشتیم نتایج بدی نگرفتیم. فکر می کنم بازی های خوبی انجام می دهیم و انشاالله با ادامه این روند می توانیم روزهای بهتری را نیز تجربه کنیم.

 

باقری درباره وضعیت دخسوس درون دروازه پارس جنوبی افزود: ما 3 دروازه بان خوب داریم که همه شان با انگیزه کار می کنند. علاوه بر دخسوس که به خاطر تجربه اش بازی می کند، مسعود پورمحمد و سینا حاجی وند هم از نظر فنی شرایط شان عالی است و من از کار کردن با این 3 دروازه بان بسیار راضی هستم.

دیدگاه‌ها