کد خبر : 1643613 | 23 مهر 1398 ساعت 20:50 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در جام حذفی هدف خاصی را دنبال نمی کنیم

تارتار: قانون باید درباره 3 تیم نفتی اصلاح شود

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد بازی کردن مقابل شهرخودروی مشهد با هدایت یحیی گل محمدی کار سختی است.

تارتار: قانون باید درباره 3 تیم نفتی اصلاح شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با شهرخودروی مشهد در جام حذفی عنوان کرد: یک بازی سخت را در پیش داریم، چون شهر خودرو از تیم‌های خوب لیگ است. قطعاً برای هر دو تیم کار سخت خواهد بود. جدول هم همین را می‌گوید. تیم شهر خودرو فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کند و گل محمدی هم زحمات فراوانی برای این تیم کشیده و از بهترین مربیان لیگ است.


وی ادامه داد: حمیداوی به عنوان مالک باشگاه شهر خودرو به موقع ورود کرد و این تیم را نجات داد. ما هم در 6 هفته اخیر نسبت به بضاعتی که داریم خوب نتیجه گرفتیم. در جام حذفی هم گل‌گهر را شکست دادیم. در جام حذفی با هدف خاصی بازی نکردیم، اما بدمان نمی‌آید به مراحل بالاتر برویم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی باشگاهش در پی تصمیم وزیر ورزش برای عدم حمایت از تیم های نفتی تاکید کرد: تیم ما هواداران پر شوری دارد و قطعاً مسئولان فکری به حال این تیم خواهند کرد. مطمئنم مشکلات برطرف می‌شود و توانستیم به موقع از بحرانی که در آن قرار گرفته بودیم رها شویم. تیم ما یک تیم مردمی است، هر چند گفته شده قانوناً نمی‌توان هزینه کرد، اما در شهری که فوتبال تنها دلخوشی مردم است، مسئولان با هزینه در فوتبال جلوی بسیاری از اتفاقات تلخ را خواهند گرفت.


تارتار درباره غایبان نفت در بازی فردا گفت: عباس عسگری در بازی با استقلال از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شد و متأسفیم که او را نداریم. جای عباس در تیم ما خالی است. امیدوارم زودتر به شرایط خوبی که داشت برگردد.


وی با اشاره به مصدومیت عباس عسگری و اینکه آیا بازیکن جدیدی جایگزین او خواهد شد، افزود: این کار باید در نیم‌فصل انجام شود و در حال حاضر نمی‌شود. باید قوانین را بپرسم و ببینم می‌توانیم اکنون کسی را اضافه کنیم یا نه. باید در نیم‌فصل این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها