کد خبر : 1643614 | 23 مهر 1398 ساعت 21:00 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

او سابقه خوبی در این جام دارد

مربی شهرخودرو: یحیی به دنبال موفقیت در حذفی است

مربی شهرخودروی مشهد می گوید تیمش جام حذفی را جدی گرفته و برای موفقیت در این رقابت ها تلاش می کند.

مربی شهرخودرو: یحیی به دنبال موفقیت در حذفی است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت که به جای یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور یافته بود، بیان کرد: ابتدا باید از هیات فوتبال درخواست کنم لطفا در زمان برگزاری نشست توجه بیشتری به شرایط شهرخودرو که میزبان است داشته‌باشند، گل‌محمدی همواره بر احترام به جامعه خبری تاکید دارد، اما زمان برگزاری نشست اصلا مناسب نیست و با ساعت تمرین و جلسات آنالیز ما تداخل دارد.‌ امروز هم به دلیل همین تداخل نتوانستند حضور پیدا کنند. امیدواریم در هفته‌های آینده این مشکل برای همیشه حل شود.


وی درباره شرایط بازی های جام حذفی عنوان کرد: دیدگاه ما نسبت به جام حذفی، کاملا جدی است و می‌خواهیم پرقدرت در این رقابت‌ها شرکت کنیم. بازی با حریف باکیفیتی را در پیش داریم و نفت اصلا تیم ضعیف و دست‌وپا بسته‌ای نیست. به واسطه بازی چند هفته قبل در لیگ، شناخت خوبی از هم‌ داریم. باید در رقابت آتی مقابل این تیم، از حضور هواداران استفاده کنیم و با دست پر از زمین خارج شویم.


مربی شهرخودرو درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: فرشاد محمدی‌مهر به واسطه مصدومیت در بازی مقابل پرسپولیس فردا غایب است. چند بازیکن در اردو تیم‌های ملی داریم که بازیکنان ما که در تیم ملی امید بودند، امروز به ما اضافه شدند. ضمنا امیدوارم در لیست‌های آتی ویلموتس شاهد توجه بیشتر این سرمربی کاربلد به بازیکنان خوب شهرخودرو باشیم. مطمئنا این تیم لایق داشتن نماینده در تیم ملی است.


صداقت تاکید کرد: جام حذفی شرایط خاصی دارد و هر لحظه ممکن است شگفتی رقم بخورد. حواس‌مان باید جمع باشد، زیرا حریف سرسختی داریم. با ترکیب اصلی به مصاف حریف می‌رویم و ابدا نمی‌خواهیم هیچ تیمی را این فصل دست‌کم بگیریم. فراموش نکنید که گل‌محمدی سابقه خوبی در جام حذفی دارد و این فصل هم به دنبال موفقیتی دیگر در این جام هستیم.


وی در پایان افزود: از هواداران می‌خواهیم حضور پررنگی در بازی فردا داشته‌باشند، یار دوازدهم پرشوری داریم که همواره در روزهای خوب و بد کنارمان ایستاده‌اند. فردا به حضورشان شدیدا نیاز داریم.

دیدگاه‌ها