کد خبر : 1643616 | 23 مهر 1398 ساعت 21:20 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: فقط به لیونل مسی فکر نمی کنم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، لیونل مسی را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ توصیف کرد.

آلیسون: فقط به لیونل مسی فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر در سال های اخیر هم در عرصه باشگاهی با لباس تیم هایی چون رم و لیورپول و هم در تیم ملی برزیل بارها با لیونل مسی مواجه شده و معمولا عملکرد قابل قبولی در مقابل این فوق ستاره آرژانتینی داشته است. حالا آلیسون بکر ضمن تمجید از سطح کیفیت بازی لیونل مسی، مدعی شد هنگام بازی کردن مقابل او تنها به مسی فکر نمی کند زیرا بازیکنان باکیفیتی در ترکیب بارسلونا و آرژانتین وجود دارند.

 

1443498

 

آلیسون بکر گفت: "حقیقت این است که لیونل مسی در بازی رفت بارسلونا مقابل لیورپول در استادیوم نوکمپ مقابل ما بسیار خوب بازی کرد و دو گل زیبا به ثمر رساند، اما در دیدار برگشت در ورزشگاه آنفیلد من موفق شدم ضربات لیونل مسی را در چند موقعیت مهم مهار کنم.

 

به نظر من لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، اما من هنگام رویارویی با تیم هایی که مسی در آن بازی می کند، فقط به رقابت دوئل با او فکر نمی کنم. بارسلونا و آرژانتین دو تیم بسیار خوب هستند که بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند.

 

خوشبختانه من در سه رویارویی آخر با لیونل مسی موفق به کسب پیروزی در مجموع بازی ها شده ام، اما نمی توان شایستگی کل تیم هایی که من در آن بازی کرده ام یعنی رم، لیورپول و تیم ملی برزیل را انکار کرد."

دیدگاه‌ها