کد خبر : 1643637 | 23 مهر 1398 ساعت 22:42 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس هرناندز:

به خاطر اتلتیکو به رئال مادرید نرفتم

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در مورد شرایط خود در باشگاه جدیدش صحبت کرد.

به خاطر اتلتیکو به رئال مادرید نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق اتلتیکومادرید در تابستان امسال در شرایطی راهی بایرن مونیخ شد که پیش از این خودش مدعی شده از رئال مادرید نیز پیشنهاد داشته، اما به دلیل اینکه سالها لباس رقیب همشهری یعنی اتلتیکومادرید را بر تن داشته، به کهکشانی ها پاسخ منفی داده است.

 

لوکاس هرناندز گفت: "من در آلمان به زندگی عادت کرده ام، اما شرایط بسیار متفاوت است. من همیشه در مادرید زندگی کرده ام و اکنون در حال کشف یک کشور و فرهنگ جدید هستم. من هنوز زمستان آلمان را تجربه نکرده ام و می گویند خیلی سرد است. بایرن مونیخ تیمی  متناسب با شخصیت، ذهنیت و جاه طلبی های من است و من می خواهم در لباس این تیم بیشتر از گذشته جام های فراوانی کسب کنم.

 

1429628

 

تعداد زیادی از باشگاه ها به جذب من علاقه داشتند و من در مادرید احساس راحتی می کردم. اما من فکر کرده، همه چیز را در نظر گرفتم و با خانواده صحبت کردم. در پایان من تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که شهر، کشور و فرهنگ را تغییر داده و چیزهای جدیدی یاد بگیرم. من در حال یادگیری زبان آلمانی هستم، اما کار ساده ای نیست. زبان های فرانسوی و اسپانیایی کاملا متفاوت هستند و من سخت تلاش می کنم تا در اسرع وقت با شرایط  وفق پیدا کنم.

 

رئال مادرید نیز خواهان من بود، البته تمایل آنها به جذب من مربوط به این تابستان نبود. من بعد از آنکه سالها لباس اتلتیکومادرید را پوشیدم دیگر نمی خواستم به رئال مادرید بروم."

دیدگاه‌ها