کد خبر : 1643674 | 24 مهر 1398 ساعت 09:20 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: مستحق باخت با این نتیجه نبودیم

کارلوس کی‌روش بعد از شکست 3-0 دیشب تیمش کلمبیا مقابل الجزایر از این نتیجه به عنوان شکستی سخت یاد کرد و گفت تفاوت دو تیم در حد شکست 3-0 نبوده است.

کی‌روش: مستحق باخت با این نتیجه نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا دیشب در شهر لیل فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف الجزایر رفت و با دو گل ریاض محرز و یک گل از بغداد بونجاح در این بازی با نتیجه 3-0 مغلوب الجزایری‌ها شد. کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان بازی از این شکست به عنوان شکستی تلخ یاد کرده و گفت اختلاف دو تیم در حد شکست 3-0 نبوده است.

 

کی‌روش در این باره گفت:" شکست سختی است و البته به نظر من نتیجه اغراق شده است چون اختلاف دو تیم در حد شکست 3-0 نبود. الجزایر بهتر از ما بازی کرد، به خصوص در دفاع. آنها چهار بار به سمت دروازه ما شلیک کردند و سه بار گل زدند. دو گل اول بازی را به شدت تغییر داد. ما بازی را بهتر از الجزایر شروع کردیم و برای همین بود که گل اولی که دریافت کردیم برای تیم خیلی سخت بود. وقتی هم داشتیم برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردیم در یک برگشت گل دوم را دریافت کردیم که دیگر کار را بسیار دشوار کرد".

 

1443580

 

سرمربی پرتغالی کلمبیا در ادامه گفت:" این بازی به ما کمک زیادی می‌کند و با بررسی آن می‌توانیم برای آینده درس‌های زیادی بگیریم. فقط یک چیز هست که می‌خواهم روی آن تاکید کنم. آن هم روحیه جنگندگی تیم ما است. با اینحال امشب برای ما یک شب تراژیک بود و واقعا چیز دیگری ندارم که درباره آن بگویم".

 

کی‌روش در ادامه درباره علت انتخاب الجزایر برای بازی دوستانه گفت:" باید با تیمی بیرون از آمریکای جنوبی بازی می‌کردیم که نوع دیگری از فوتبال بازی می‌کند. ما قبل از گل اول حاکم بازی بودیم و فرصتهای گلزنی داشتیم ولی دو گل عجیب دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد. بعد از آن بازی به تست شخصیت تیم تبدیل شد و میخواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که نشان دادند حتی در شرایط دشوار چه ذهنیت درستی دارند".

 

سرمربی کلمبیا درباره تاثیر این بازی در آینده کلمبیا گفت:" این دومین بازی ما بود. ما در مقابل شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا هم بازی کردیم و سه روز بعد با الجزایر دیدار کردیم که قهرمان آفریقا است. درست است که نتیجه خوبی نگرفتیم ولی در نهایت خوشحالیم چون بعد از چنین بازی‌هایی می‌توان راه‌حل موفقیت‌های آینده را روشن‌تر از قبل پیدا کرد".

 

کی‌روش درباره علت کم گل زدن کلمبیا گفت:" ما بازی را با شور و شوق شروع کردیم و تا مدتی تیم برتر میدان بودیم ولی در تصمیم‌های آخر دچار بی‌دقتی بودیم و انگار برای زدن آخرین ضربات آرامش نداشتیم. با اینکه در خیلی از تصمیم‌های فردی موفق نبودیم ولی به گل زدن خیلی نزدیک شدیم. تفاوت به کارآمدی برمی‌گردد. اگر یکی از ضربات ما به گل تبدیل می‌شد وضعیت خیلی فرق می‌کرد. می‌خواهم به الجزایر هم تبریک بگویم آنها خیلی خوب کار کردند. من مسئول همه تصمیم‌های تیم ملی کلمبیا هستم و اگر چیزی خوب پیش نرفته در نهایت مسئولیتش به من برمی‌گردد".

 

دیدگاه‌ها