کد خبر : 1643684 | 24 مهر 1398 ساعت 10:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۶ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ نمایش نه چندان خوب اسپانیا


روزنامه مادریدی مارکا صفحه اصلی خود را به دیدار دیشب تیم ملی اسپانیا مقابل سوئد در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "کمی ضعیف" به نمایش نه چندان خوب اسپانیا مقابل سوئد اشاره کرده است. این روزنامه نمایش فوق العاده داوید دخیا را یکی از عوامل تساوی در بازی دیشب و صعود تیم ملی اسپانیا به یورو دانسته است.


مارکا در بخشی دیگر عنوان کرده که زین الدین زیدان برای بازی مقابل مایورکا لوکاس واسکز، لوکا مودریچ و تونی کروس را در اختیار نخواهد داشت.

 

1443607


آاس؛ صعود اسپانیا به یورو ۲۰۲۰


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس هم تیتر اصلی خود را به تساوی دیشب اسپانیا مقابل سوئد و صعود این تیم به رقابت های یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است.


این روزنامه با تیتر "گل یورو" از تک گل رودریگو، مهاجم والنسیا، به عنوان گلی سرنوشت ساز یاد کرده است.


آاس در ادامه به علاقه زیاد رئال مادرید برای جذب فابیان، هافبک اسپانیایی ناپولی، اشاره کرده است.

 

1443605


اسپورت؛ یورو قرمز شد


این روزنامه چاپ کاتالونیا صفحه اصلی خود را به تساوی دیشب اسپانیا مقابل سوئد اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "یورو قرمز" به صعود تیم ملی اسپانیا به رقابت های یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به اولین تجربه ملی آنسو فاتی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا و بازی در مقابل مونته نگرو اشاره کرده است.

 

1443610


موندو؛ اینجا هم اسپانیا


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی موندو نیز صفحه اصلی خود را به صعود تیم ملی اسپانیا به رقابت های یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. موندو با تیتر "به سمت یورو" به این موضوع اشاره کرده است.

 

1443606


توتو اسپورت؛ رونالدو از پله بهتر است


این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به مصاحبه با خورخه مندس، ایجنت کریستیانو رونالدو، اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر اصلی "رونالدو از پله بهتر است" از قول مندس، به این موضوع پرداخته است.


این روزنامه در بخشی دیگر به پیروزی مقتدرانه و ۵-۰ ایتالیا مقابل لیختن اشتاین در یک بازی تشریفاتی اشاره کرده است.


توتو اسپورت همچنین در ادامه از ماسیمیلیانو الگری به عنوان گزینه اصلی منچستر یونایتد برای جانشینی سولسشر یاد کرده است.

 

1443604


گاتزتا دلو اسپورت؛ پیروزی مقتدرانه ایتالیا


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی خود را به پیروزی مقتدرانه ایتالیا در بازی دیشب مقابل لیختن‌اشتاین اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "غلتک آبی" به این موضوع پرداخته است.


این روزنامه در بخشی دیگر عنوان کرده که یوونتوس از کریستیانو رونالدو می خواهد که تا پایان قراردادش یعنی ۲۰۲۲ در این تیم بماند.

 

1443608


اکیپ؛ لیون به دنبال تحول


این روزنامه فرانسوی صفحه اصلی خود را به تمرینات تیم لیون با سرمربی جدیدش یعنی رودی گارسیا اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "در ردیف های سبز" عنوان کرده که لیون با رودی گارسیا امید زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود دارد.


این روزنامه در بخشی دیگر عنوان کرده که تیم ملی فرانسه برای قطعی کردن صعود خود به یورو ۲۰۲۰ به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

 

1443609


استار اسپورت؛ شرم بر صوفیه


این نشریه انگلیسی با دو تیتر اصلی "بطری ها" و "شرم بر صوفیه" به رفتار زشت و نژادپرستانه هواداران بلغارستانی در بازی بلغارستان و انگلیس در شهر صوفیه اشاره کرده است. این نشریه عنوان کرده که گرت ساوتگیت خواهان برخورد یوفا با این رفتار نژادپرستانه هواداران بلغارستانی شده است.

 

1443603


سان اسپورت؛ نه به نژادپرستی


این روزنامه انگلیسی هم تیتر اصلی خود را به رفتار نژادپرستانه هواداران بلغارستان در بازی مقابل انگلیس اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "فوتبال در چهارراه"به این موضوع اشاره کرده است.


سان اسپورت در بخشی دیگر به ورود یوفا به این قضیه اشاره کرده است.


این نشریه همچنین نقل قولی از گرت ساوتگیت آورده که گفته است:" فکر نمیکردم بازی ۹۰ دقیقه ادامه پیدا کند."

 

1443611

دیدگاه‌ها