کد خبر : 1643746 | 24 مهر 1398 ساعت 13:50 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس: پاریسی‌ها خیلی نژادپرستند

دنی آلوس، ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن از وضعیت زندگی در شهر پاریس انتقاد کرده و می‌گوید پاریسی‌ها به شدت نژادپرست هستند.

دنی آلوس: پاریسی‌ها خیلی نژادپرستند

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن می‌گوید زندگی در شهر پاریس برای او پراسترس بوده و زندگی در شهرهای بارسلونا و سویا در سالهای قبلی دوران فوتبالی‌اش را به پاریس ترجیح می‌داده. آلوس با انتقاد از مردم پاریس از آنها به عنوان نژادپرست یاد کرد.

 

1443679

 

دفاع راست 36ساله برزیلی در تابستان جاری پاری سن ژرمن را ترک کرد و به سائوپائولوی برزیل پیوست. دنی آلوس پیش از آن دو سال در پاریس برای PSG بازی کرده بود. ولی آلوس حالا می‌گوید از زندگی در پاریس راضی نبوده و علتش را نژادپرست بودن پاریسی‌ها می‌داند.

 

دنی آلوس در این باره گفت:" پاریس شهری است پر استرس و من از این شهر خوشم نمی‌آید. اگر برای یک هفته به پاریس بروید به شدت لذت خواهید برد و آن یک هفته بهترین سفر عمرتان خواهد شد ولی اگر مدت اقامت‌تان بیشتر شود خسته خواهید شد".

 

ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" پاریس من را تا حدودی یاد سائوپائولو می‌انداخت. پاریسی‌ها خیلی نژادپرست هستند. خیلی از پاریسیها اینطورند".

 

 

دیدگاه‌ها