کد خبر : 1643780 | 24 مهر 1398 ساعت 16:33 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از فاتی در روخیتا

پدیده بارسلونا از گمانه زنی تا واقعیت

آنسو فاتی، ستاره 16 ساله بارسلونا، دیشب اولین بازی خود را در ترکیب تیم زیر 21 سال اسپانیا مقابل مونته نگرو انجام داد.

پدیده بارسلونا از گمانه زنی تا واقعیت

به گزارش "ورزش سه"، 15 اکتبر 2019 می تواند یک روز تاریخی در فوتبال اسپانیا باشد. هیچ کسی نمی داند در دنیای توپی چه اتفاقی رخ می دهد. اما حالا ستاره جوان و 16 ساله بارسلونا اولین بازی خود را برای تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا انجام داده است.
فاتی تنها 243 دقیقه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و پس از آن به تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا دعوت شده است.

 

 

1443712

 


او در مونته نگرو و ورزشگاه گرادیسکی در 10 دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و اتفاقا توانست حملات خوبی را از جناح چپ ترتیب دهد. 
همچنین در دقایقی از بازی صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه مونته نگرو رخ داد که داور بازی این صحنه را خطای پنالتی روی آنسو فاتی تشخیص نداد. 
فاتی حالا کیفیت فوق العاده انسانی و ورزشی خود را نشان داده است. او اولین تجربه خود را با پیراهن تیم ملی اسپانیا پشت سر گذاشت حالا روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد.
فاتی سرعت بسیار بالایی دارد و کیفیت فوق العاده ای از خود نشان داده است. 


در همین رابطه لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم زیر 21 سال اسپانیا، پس از دیدار این تیم مقابل مونته نگرو در باره فاتی گفت:" او یک پسر فوق العاده است که دائما علاقه به یادگیری دارد. وقتی او را نگاه می کنید به قابلیت ها و توانایی اش پی می برید."

دیدگاه‌ها