کد خبر : 1643785 | 24 مهر 1398 ساعت 17:11 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوویچ نزدیک به دروازه، بازیکن کاملی است

الکساندر میر، کاپیتان سابق آینتراخت فرانکفورت، معتقد است که لوکا یوویچ برای موفقیت در رئال مادرید به زمان نیاز دارد.

یوویچ نزدیک به دروازه، بازیکن کاملی است

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید، طی هفته های آغازین فصل نتوانسته عملکرد درخشان خود را در فرانکفورت برای رئال مادرید نیز تکرار کند. او با وجود این که اکثرا به عنوان یار تعویضی توسط زین الدین زیدان به کار گرفته شده است اما نتوانسته هیچ گلی برای کهکشانی ها تا اینجای فصل به ثمر برساند.

 

 

1443721

 


در همین رابطه الکساندر مِیِر، کاپیتان 36 ساله و سابق فرانکفورت در مصاحبه ای از عملکرد یوویچ دفاع کرد. او گفت:" ما پس از دو یا سه هفته در فرانکفورت متوجه شدیم که او چه بازیکن فوق العاده ای است. یوویچ می تواند هر کاری درون زمین انجام دهد. یوویچ با پای چپ، راست، سر و... در مقابل دروازه فوق العاده است.
شما وقتی به جایی جدید می روید برای وفق پیدا کردن با شرایط آن جا به زمان نیاز دارید. من مطمئن هستم که یوویچ در رئال مادرید موفق می شود."


دو تن از هم تیمی های سابق یوویچ یعنی سباستین هالر و آنته ربیچ نیز در تابستان فرانکفورت را ترک کردند و به ترتیب راهی وستهام و میلان شدند.
او در ادامه گفت:" سباستین در بهترین لیگ جهان است و ربیچ هم به یک تیم پر افتخار رفته است. به نظرم همه آن ها به خصوص یوویچ گام های بزرگی برداشته اند و موفق خواهند بود."

دیدگاه‌ها