کد خبر : 1643794 | 24 مهر 1398 ساعت 18:15 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های جالب از جنگ صعود در امام رضا (عکس)

سرمربیان دو تیم شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان تقابل ویژه‌ای در مشهد برای دستیابی به جواز صعود مرحله یک چهارم را دنبال می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی دو تیم شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان در لیگ، اینبار یحیی گل محمدی و مهدی تارتار در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شانس صعود خود به مرحله بعدی را جستجو کنند. 


این دیدار تا دقیقه 82 با گلی که جبوری با اشتباه مدافعان شهرخودرو وارد دروازه مهدی رحمتی کرده به سود نفت مسجد سلیمان پیش می‌رود و باید دید تارتار قادر به شگفتی سازی در این دیدار خواهد بود یا خیر.

 

 


روح الله باقری، مهاجم سابق خونه به خونه و استقلال که در این فصل راهی شهرخودرو شده، طی هفته‌های ابتدایی نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشت. او البته طی روزهای اخیر با شایعاتی درباره قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم مواجه شده بود. باقری که این شایعه را در گفتگو با ورزش سه تکذیب کرده بود، امروز نیز در لیست تیمش برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شده و باید دید فرصت گلزنی مقابل شاگردان مهدی تارتار را به دست خواهد آورد یا خیر.

 

 

 

سوشا مکانی و مهدی رحمتی که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند و پیش از این در دربی روبروی یکدیگر خاطرات تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته‌اند، اینبار در تیم‌های جدید خود روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. مکانی و رحمتی که هر دو سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارند، مدت‌هاست که شانس بازگشت به اردوگاه تیم ملی را از دست داده‌اند و امیدوارند در جدال حساس امروز دو تیم شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان که در مرحله یک هشتم جام حذفی برگزار می‌شود به تیم‌های خود برای دستیابی به جواز صعود کمک کنند. 

 

 

 

 

یحیی گل محمدی و مهدی تارتار بعد از تساوی در لیگ، اینبار در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید این جدال با صعود کدامیک از دو تیم نفت مسجد سلیمان یا شهرخودرو به پایان خواهد رسید. گل محمدی که طی فصول اخیر نمایش موفقی در جام حذفی از خود به جا گذاشته و با دو عنوان قهرمانی شرایط مناسبی از حیث کارنامه در این رقابت‌ها در اختیار دارد، اینبار امیدوار است بعد از درخشش با شهرخودرو در فصل گذشته، در این جام نیز نماینده مشهد را به موفقیت برساند.

دیدگاه‌ها