کد خبر : 1643806 | 24 مهر 1398 ساعت 19:15 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات در سمت سرپرستی پرسپولیس

استقبال گرم از پیروانی در روز خروج خلیلی

مهاجم سابق پرسپولیس در سمت مدیر تیم جای خود را به مدافع و کاپیتان سابق این باشگاه داد.

استقبال گرم از پیروانی در روز خروج خلیلی

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی که با گل‌های جالبش به استقلال از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است، در 27 بهمن ماه سال گذشته و در سالروز تولدش به عنوان مدیر این تیم انتخاب شد تا در کنار برانکو ایوانکوویچ قرار گیرد.

خلیلی که پیش از این نیز در نفت تهران و در کنار علی دایی سابقه حضور در سمت سرپرستی را داشت، توانست با حضور خود یکی از نقاط ضعف این تیم در بخش سرپرستی را به خوبی برطرف کرده و در تعامل مناسب با رسانه‌ها و هواداران، از تیم نیز برابر هجمه‌ها و فشارها محافظت کند. دوران بدون تنش این باشگاه در دوره سرپرستی محسن خلیلی در نهایت بعد از هشت ماه به پایان رسید و محمدحسن انصاری‌فرد امروز تصمیم گرفت افشین پیروانی را جانشین او کند.

مهاجم سابق پرسپولیس که امروز در مراسم ناهار تیمی سیامک نعمتی به مناسبت ازدواجش حضور یافته بود، ناگهان با خبر خروجش از این تیم، حتی بازیکنان را نیز شوکه کرد. شاید تنها نکته مثبت این جابجایی بازگشت افشین پیروانی باشد که سابقه حضور در این پست را در کارنامه دارد و او نیز توانسته بود در دوران حضورش در پرسپولیس کارنامه روشنی از خود به جا بگذارد و از محبوبیت مناسبی نیز برخوردار است وگرنه شرایط کاری محسن خلیلی جای هیچ ضعف و مشکلی شکل نداده بود که شایستگی این تغییر را داشته باشد.

 

محسن خلیلی اما در کنار روزهایی که همراه با دستیابی به جام و جشن دو پیروزی برابر استقلال برای پرسپولیس همراه بود، روزهای پرتنشی را نیز پشت سر گذاشته که از جمله آن می‌توان به روزهای بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ اشاره کرد. روزهایی که در میان تنش شدید میان هواداران و باشگاه به دنبال این بود تا از ایجاد شکاف بین آنها جلوگیری کرده و در روزهایی که مسوولان باشگاه در سکوت و فرار از پاسخگویی بودند در تلاش بود با حضور خود، مانع از این شود که مشکلات افزایش یابد.

مدیر تیم پرسپولیس طی ماه‌های اخیر سمپاشی بزرگی را متوجه خود می‌دید. اگرچه او رابطه بسیار خوبی با بخش اعظمی از هواداران پرسپولیس داشت، اما سمپاشی ها و اخبار دروغ سبب شده بود تا در شبکه های اجتماعی توهین هایی علیه محسن خلیلی انجام شود؛ کسی که در دوران بازیکنی و سرپرستی محبوبیت زیادی نزد هواداران داشت و برخلاف بسیاری از پیشکسوتان، بدون شوآف کار خود در باشگاه را پیش می‌برد.

 

با آمدن کالدرون مشخص شد که او در تعیین مربی آینده پرسپولیس تاثیری نداشته است. همچنین برانکو به حمایت از خلیلی پرداخت تا بار دیگر این نکته عیان شود که مدیر قرمزها تلاشی برای جدایی او انجام نداده است اما به هر حال در روزهای پرتنش پرسپولیس، اخبار روز تاثیر خود را گذاشته بود.

حالا خلیلی که به زعم خود همیشه به عنوان هوادار در کنار پرسپولیس بوده، بار دیگر در قامت یک پیشکسوت و طرفدار همراه این تیم خواهد بود و باید دید بازگشت او به تیم محبوبش چه زمانی انجام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها