کد خبر : 1643817 | 24 مهر 1398 ساعت 19:34 | 415K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب ظهر امروز باشگاه پرسپولیس

کودتا در دیزی‌سرا - گزارش یک برکناری

کمتر از یک ساعت پس از توئیت گابریل کالدرون، با تصویری خندان در کنار محسن خلیلی، او دوباره رو به دوربین لبخند زد؛ در زمانی که افشین پیروانی رسما سرپرست پرسپولیس می‌شد.

کودتا در دیزی‌سرا - گزارش یک برکناری

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین خبر امروز باشگاه پرسپولیس تغییر در سمت سرپرستی و حضور افشین پیروانی به جای محسن خلیلی است که خود جانشین مصطفی قنبرپور شده بود که دو فصل پیش با حکم حمیدرضا گرشاسبی جای افشین خان را گرفته بود.


پیروانی با وجود دو فصل دوری در نهایت از فردا دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر می‌شود تا در پست موردعلاقه‌اش، سرپرستی پرسپولیس به گابریل کالدرون کمک کند. مربی آرژانتینی این فصل پرسپولیس که امروز بعد از صرف ناهار در یک دیزی سرا، بعد از حضور در یک تصویر یادگاری به همراه انصاریفرد و خلیلی به باشگاه رفت تا در عکسی که پیروانی را به عنوان سرپرست جدید معرفی می‌کرد حضور داشته باشد! این جلسه کمی بعد در دفتر باشگاه برگزار شد و بعد از خداحافظی با خلیلی، انصاریفرد، پیروانی را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

 

1443770

 


خلیلی بازیکنی مربوط به نسل دهه هشتادی های پرسپولیس است اما پیروانی مربوط به دهه هفتاد است و دورانی طولانی بازیکن و کاپیتان پرسپولیس بوده است. این دو که روی صندلی قدیمی محمود خوردبین پر دوام‌ترین سرپرست ایران نشسته‌اند، از زمان آغاز تلاش پیروانی برای بازگشت به پست سرپرستی جنگ سردی با یکدیگر داشته‌اند؛ البته پیروانی از گفتگوی مستقیم چشم پوشی کرده اما دوست صمیمی‌اش، مهرداد میناوند از مخالفان جدی خلیلی بود. موضوعی که باعث شد بعد از حاشیه‌های ابتدایی و شوراندن هواداران خلیلی در گفتگویی گلایه خود را مستقیم و رو به دوربین علیه میناوند مطرح کند.


البته پیروانی در میان طرفداران پرسپولیس هواداران زیادی دارد و از حضور او در پست سرپرستی استقبال شده است. او در سال های گذشته به عنوان مربی نیز در این باشگاه حضور داشته و عضو کادری بود که علی دایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت. پیروانی همچنین در تیم ملی نیز سابقه همکاری یکساله با کارلوس کی روش را دارد که البته با جدایی از جمع ملی پوشان به یکی از مخالفان سرسخت مربی پرتغالی سابق تیم ملی تبدیل شد.

 

1443686


انصاریفرد امروز در جلسه خصوصی با خلیلی درباره این جابجایی به او گفته این تغییر می بایست انجام می‌شده اما شاید در شرایطی که مساله اصلی تیم نکات فنی است، این تغییر کمی عجیب به نظر می آمد، اگرچه از زمان حضور انصاریفرد هر روز زمزمه‌اش شنیده می‌شد. با این حال برای او نیم فصل کار با برانکو و کسب دو جام به اندازه کافی ارزش دارد. آنقدر که فعلا به یک پست اینستاگرامی خداحافظی بسنده کند و منتظر آینده باشد.

 

1443824

دیدگاه‌ها