کد خبر : 1643836 | 24 مهر 1398 ساعت 20:13 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مربی گذر موقت از ابی صادقی عبور کرد؛

شاهین 2 – سایپا صفر؛ روز حذف مربیان جوان کامل شد

تیم فوتبال سایپا در شهر بوشهر مقابل شاهین شهرداری با دو گل شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

شاهین 2 – سایپا صفر؛ روز حذف مربیان جوان کامل شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال شاهین بوشهر و سایپا عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار هم رفتند. شاهین در مرحله قبلی در یک بازی دشوار از سد خوشه طلایی گذشته بود و سایپا هم از سد داماش گیلان عبور کرده بود. وضعیت دو تیم در جدول لیگ برتر هم به گونه ای بود که احتمال برد سایپا کمی بیشتر از حریف به نظر می رسید. ابراهیم صادقی در حالی با تیمش به بوشهر رفت که شاهین پس از نتایج ضعیف، به تازگی عبدالله ویسی را از کار برکنار کرده و به دنبال یک تجربه جدید در بازی های حذفی بود. صادقی در این دیدار همان روند همیشگی اش را در پیش گرفت و بیشتر به جوانان میدان داد تا آنها را آماده مسابقات حساس در آینده کند ولی شاهینی ها که با تمام قوا در خانه به میدان آمده بودند، در مجموع بهتر از میهمان خود عمل کردند تا برای اولین مرتبه در تاریخ باشگاهشان، به جمع هشت تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنند.

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
داور: محمدرضا اکبریان
کمک‌ها: آرمان اسعدی و محمدرضا مدیرروستا
داور چهارم: عنایت قوچ کانلو
ناظر: حسین عسگری

 

شاهین بوشهر:
ماکسیم کوویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، پیمان شیرزادی، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی
سرمربی: مهرداد کریمیان

 

سایپا:
احمد گوهری، کمال‌الدین نیک‌خویی،روزبه شاه‌علیدوست، مجتبی لطفی، آرمان رمضانی،محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، عارف حاجی‌عیدی، محمدرضا سلیمانی و  سید ابوالفضل جلالی
سرمربی: ابراهیم صادقی

 

1443789

 


شرح گل:


شاهین 1 – سایپا صفر (دقیقه 28 – بهمن سالاری)
حسین مالکی موفق شد یک پنالتی برای شاهین بگیرد و بهمن سالاری این موقعیت را به گل تبدیل کرد.
شاهین 2 – سایپا صفر (دقیقه 37 – دانیال مومنی)
دیگر حمله تیم شاهین در ابتدا توسط بازیکنان سایپا به طور ناقص دفع شد اما در برگشت، دانیال مومنی ضربه ای زد که پس از برخورد به یکی از مدافعان درون دروازه سایپا قرار گرفت.

 


دقایق حساس:


دقیقه 12: ضربه سر آرمان رمضانی روی یک ارسال از کناره ها، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: باز هم سایپا از کناره ها پیش رفت و این بار توپ سوم پشت محوطه به آرمین سهرابیان رسید که شوت این بازیکن با برخورد به مدافعان حریف بلوکه شد.
دقیقه 42: حرکت خوب ابوالفضل جلالی از سمت چپ و ارسال او با ضربه سر سلیمانی همراه شد اما دروازه بان شاهین توپ او را در اختیار گرفت.
دقیقه 74: حرکت معین عباسیان پشت دفاع شاهین در نهایت با خطای ابوذر صفرزاده و اعلام پنالتی به سود تیم مهمان همراه شد.
دقیقه 75: خود معین عباسیان پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را زد اما دروازه بان شاهین توپ او را به خوبی دفع کرد.
دقیقه 77: شوت محکم بازیکن سایپا از پشت محوطه شاهین، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1443786

 


اتفاق ویژه:

در نیمه دوم این بازی دو بار بازیکنان سایپا درون محوطه جریمه تیم شاهین سرنگون شدند. هر دو صحنه ابتدا پنالتی تشخیص داده شد اما یکی از آنها برگشت داده شد و دومی در نهایت منجر به ضربه شد که آن ضربه هم توسط دروازه بان خارجی شاهین مهار شد تا معین عباسیان ناکام بماند.

 

بهترین بازیکن:

علاوه بر بازیکنان فاز تهاجمی تیم شاهین که امروز خوب کار کردند، ماکسیم کوویلیتایا دروازه بان خارجی این تیم یکی از ستاره های بزرگ بازی امروز بود. او یکی دو موقعیت خوب سایپایی ها را مهار کرد و از همه مهم تر، پنالتی معین عباسیان را در نیمه دوم بازی دفع کرد.

 

1443788

 

دیدگاه‌ها