کد خبر : 1643888 | 25 مهر 1398 ساعت 09:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفت؛ تیمی که روی ابرها راه می رود (عکس)

نفت مسجد سلیمان حق دارد این چنین شادمان باشد چرا که آنها در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور یک تیم خوب را کنار زدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیمی به نام شهر خودرو که در فصل جاری یکی از نماینده های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و در استادیوم امام رضای مشهد و در حضور تماشاگران، هر تیمی هم به جای نفت مسجد سلیمان بود بعد از حذف تیم شهر خودرو این چنین شادمانی می کرد.

 

موفقیت های تیم نفت مسجد سلیمان در هفته های ابتدایی این فصل در حالی رقم خورده است که قرعه برای تیم مهدی تارتار خیلی سخت بوده است تا جایی که اگر این تیم اکنون در نیمه پایین جدول و حتی نزدیک به قعر قرار داشت جای تعجب نبود. در لیگ برتر نفت با تیم هایی چون تراکتور، سپاهان، استقلال و... بازی کرده و در جام حذفی هم با شهر خودرو. نفت در مصاف با همه این تیم ها موفق بوده و در جام حذفی هم شهر خودرو را شکست داد و این به خاطر سختکوشی شاگردان مهدی تارتار است. اینکه با انگیزه و با همه توان بازی می کنند و برای موفقیت عطش دارند.

 

1443855

 

نفت مسجد سلیمان این فصل برای خیلی ها یادآور خاطرات اولین حضور تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر با مهدی تارتار است که به عنوان پنجمی رسید و به نظر می رسد بازی های خوب تیم یکدست نفت هم چنان ادامه داشته باشد. تیمی که در ابتدای فصل به همه حریفان نشان داد تحت تاثیر نام ها قرار نخواهد گرفت و به راحتی امتیاز نخواهد داد. نفت در لیگ برتر و از 6 بازی سخت 8 امتیاز گرفته و بدون باخت به کار ادامه می دهد. با این روند به طور حتم می توانیم نفت را یکی از تیم های نیمه بالای جدول ببینیم. هر چند ادامه این روند منوط به رفع مشکلات مالی تیم خواهد بود.

 

عکاس: احمد هادی

 

1443856

دیدگاه‌ها