کد خبر : 1643907 | 25 مهر 1398 ساعت 11:27 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۷ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۷ اکتبر مصادف با ۲۵ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


آاس؛ ال کلاسیکو روی هوا


این روزنامه چاپ شهر مادرید با تیتر "الکلاسیکو روی هوا" به شرایط به وجود آمده و احتمال به تعویق افتادن دیدار ال کلاسیکو اشاره کرده است.


این روزنامه عنوان کرده که لالیگا از دو باشگاه خواسته است که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود؛ موضوعی که البته با مخالفت دو باشگاه روبرو بوده است.


آاس در ادامه اعلام کرده باشگاه رئال مادرید با عقب افتادن زمان بازی موافق است.


این روزنامه در بخشی دیگر هم به کسب ششمین کفش طلای لیونل مسی اشاره کرده است.

 

1443892


اسپورت؛ ششممین کفش طلای مسی


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به کسب ششمین کفش طلا توسط فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی اختصاص شده است. این روزنامه با تیتر "یک جنس دیگر" به این موضوع اشاره کرده است.


اسپورت نیز در ادامه به احتمال به تعویق افتادن دیدار ال کلاسیکو طی روزهای آینده اشاره کرده است.

 

1443890


توتو اسپورت؛ سینیشا خوش آمدی


این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به دیدار روز شنبه یوونتوس مقابل بولونیا اختصاص داده است. توتو اسپورت با تیتر "سینیشا خوش آمدی" به حضور احتمالی این سرمربی صربستانی بولونیا روی نیمکت تیمش پس از طی مراحل درمانی اشاره کرده است.

 

1443889


کوریره دلو اسپورت؛ پدیده جدید اینتر


این روزنامه ایتالیایی صفحه اصلی خود را به پدیده جوان اینتر یعنی سباستین اسپوزیتو اختصاص داده است و عنوان کرده که این بازیکن ۱۷ ساله، درخشش فوق العاده ای در تیم‌های پایه ایتالیا داشته است و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای الکسیس سانچز باشد که به تازگی دچار مصدومیت شده است.


این روزنامه در بخشی دیگر با تیتر "میلان از ترس قرمز شده است" اشاره به مشکلات مالی این باشگاه کرده است و عنوان کرده که احتمال این موضوع وجود دارد که میلان باز هم به دلیل مشکلات مالی با محرومیت هایی مواجه شود.

 

1443888


اکیپ؛ محو شدن مثلث MCN

این روزنامه چاپ کشور فرانسه با تیتر "اما مثلث ام سی ان کجاست" عنوان کرده که کیلیان امباپه، ادینسون کاوانی و نیمار از ابتدای فصل نتوانسته اند در کنار یکدیگر بازی کنند. پس از اینکه کاوانی و امباپه از بند مصدومیت رهایی یافتند حالا نیمار دوباره مصدوم شده است و در نتیجه برای تماشای این مثلث درون زمین باید صبر کرد.

 

1443891


مترو اسپورت؛ افزایش فشارها روی سولسشر


این روزنامه انگلیسی در صفحه اصلی امروز خود با تیتر "حداکثر فشار" به افزایش فشارها روی اوله گنار سولسشر بابت نتایج ضعیف هفته های اخیر اشاره کرده است و عنوان کرده که ماسیمیلیانو آلگری اصلی‌ترین گزینه مسئولان یونایتد برای جانشینی سولسشر به حساب می آید.


این روزنامه در بخش دیگر به عذرخواهی سرمربی بلغارستان از انگلیسی‌ها بابت شعارهای نژادپرستانه تماشاگران این کشور اشاره کرده است.

 

1443887

 

دیدگاه‌ها